וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: גלבוע/גליל ניצחה את מכבי חיפה 70:82

קבוצתו של ליאור ליובין קיבלה משחק ענק מקורטני פלס, שסיים עם 23 נק', והוביל אותה ל-70:82 על מכבי חיפה המתפוררת

עונה מגומגמת רושמת עד כה הפועל גלבוע/גליל עליון. קבוצתו של ליאור ליובין חווה לא מעט עליות וירידות, והערב היא השיגה ניצחון ביתי 70:82 על מכבי חיפה, אבל היתה רחוקה מאוד מלהרשים. ליובין יכול להתנחם בכך שקיבל בחזרה את גל מקל, שניהל היטב את המשחק, ואת קורטני פלס, שהציג את משחקו הטוב ביותר עד כה בקבוצה, סיים עם 23 נקודות באחוזים נהדרים והוביל במו ידיו את גלבוע/גליל אל הניצחון. חיפה לעומת זאת ממשיכה במגמה שלה העונה: עוד משחק בינוני, עוד תצוגה הגנתית חלשה, ועוד משחק בו היא מצליחה לאבד יתרון דו ספרתי מול יריבה אפורה לגמרי. גם הפעם התעוררו הירוקים מאוחר ורשמו מיני קאמבק, אבל גם הפעם זה לא הספיק, וחיפה רושמת את הפסדה ה-15 העונה, וכרגע לא נראה שהיא עומדת לזוז בקרוב מהמקום האחרון.

הפתיחה היתה דווקא כולה של חיפה, שנראתה טוב, לא הפסיקה לרוץ, והענישה כל טעות של המארחים כדי לעלות ליתרון 12. לגליל לא היה הרבה מה למכור, אבל יכולת טובה של וורן קרטר איפשרה לה להישאר במשחק, וריצת 2:16 במהלך הרבע השני אף העלתה אותה ליתרון. המגמה נמשכה גם ברבע השלישי, כשגל מקל החל לנהל היטב את המשחק, ולרבע האחרון עלו המארחים ביתרון 4. מקל המשיך את המומנטום, פלס קלע כל כדור שהגיע אליו, והמקומיים כבר עלו ליתרון 8, אבל כדיר, שהאולם בגן נר אינו זר לו, נלחם והחזיר את קבוצתו עד פיגור 3. אלא שפלס, במשחקו הטוב ביותר בגליל לא ויתר, ועם 5 נקודות רצופות העלה את המארחים ליתרון 7, 40 שניות לסיום, ממנו חיפה כבר לא הצליחה לחזור.

מהלך המשחק

קילינגסוורת' פתח טוב את המשחק עבור חיפה, המארחים לא מצאו את הטבעת ורותבארט עם 4 נקודות העלה ל-4:11. לגליל היה באותן דקות רק את וורן קרטר ששמר אותה בתמונה, אבל שלשה של בן שימול שמרה את חיפה מלפנים, והירוקים ירדו ביתרון 14:22 בסיום הרבע הראשון. ג'קסון פתח את הרבע השני עם שלשה, חיפה המשיכה לרוץ, ודאנק של קילינגסוורת' קבע יתרון 12. מקל החל להיכנס לעניינים, ויחד עם פלס ויזרעאלי השלימו ריצת 2:16 בדרך למהפך, לפני שרובינסון קבר ג'אמפ על הבאזר שהוריד את חיפה ביתרון 35:37 במחצית.

קרטר פתח מצויין את המחצית השניה, כששלשה שלו העלתה את המארחים ליתרון, ופלס בג'אמפ מוצלח יחד עם מהלך נאה של מקל הטיסו את גלבוע/גליל ליתרון 44:52. בן שימול שמר את חבריו קרובים, ורובינסון עוד צימק לפיגור נקודה בלבד, אבל כדיר המשיך לאבד כדורים, וקבוצתו של ליובין ירדה ביתרון 53:57 בסיום הרבע השלישי. קוז'יקרו חפר טוב בצבע של חיפה בפתיחת הרבע האחרון, ושלשות גדולות של מקלינטון ומקל קבעו יתרון 58:65. כדיר נלחם כדי לא לאבד את המשחק, ודאנק של רובינסון צימק ל-3 בלבד, 2 דקות לסיום. גליל הלכה אל האיש שלה הערב, פלס, שהגיב בשלשה ענקית, ומיד לאחר מכן קלע מהעונשין כדי להעלות ל-7, והירוקים נאלצו להרים ידיים.

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע/גליל: קורטני פלס 23 (8 מ-9 ל-2, 2 מ-3 לשלוש), וורן קרטר17 ו-5 ריבאונדים, גל מקל 16 ו-8 אסיסטים ו-3 חטיפות, ג'ק מקלינטון ועידו קוז'יקרו (8 ריבאונדים) קלעו 7 נקודות כל אחד, אבישי גורדון 6, גוני יזרעאלי 4, דגן יבזורי 2, אנטון קזרנובסקי שיחק ולא קלע.

קלעו למכבי חיפה: מרקו קילינגסוורת' 15 (6 מ-10 מהשדה), פרנק רובינסון (6 מ-13 מהשדה) ואבי בן שימול (3 אסיסטים) קלעו 14 נקודות כל אחד, ג'רמיין ג'קסון 12 ו-5 אסיסטים, אלישי כדיר 11 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 איבודים, רוברט רותבארט 4, רודני ווב וסילבן לנדסברג שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully