וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: בני הרצליה הפתיעה את הפועל ראשל"צ

קבוצתו של סער פרנקל ניצחה 31:32 את המוליכה, שפינתה את המקום הראשון למכבי ראשל"צ. צפו בתקציר המשחק

ספורט 5

הערב (שישי) התקיים המחזור ה-17 בליגת הכדוריד כאשר במשחק המרכזי בני הרצליה הפתיעה את המוליכה ערב המחזור, הפועל ראשון לציון, וניצחה אותה בביתה 31:32. בעקבות התוצאה הזאת הפועל ראשון לציון איבדה את מקומה הראשון בבית העליון לטובת יריבתה העירונית, כאשר נותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום שלב הבתים ופתיחת חצי גמר הפלייאוף. בני הרצליה נותרה במקום הרביעי, אבל הוכיחה שהיא יכולה להיאבק ברמות הגבוהות ביותר ולהתמודד על תארים.

קבוצתו של סער פרנקל פתחה את המשחק מצוין וכבר הובילה 2:7, אלא שהנסיון של עידן מימון הצליח להשאיר את האורחים בתמונה במחצית הראשונה, למרות שזו הסתיימה ביתרון 11:17 להרצליינים. במחצית השניה האורחים מעיר היין כבר הצליחו לצמק את הפער, אבל לצד איבוד המומנטום ההרצליינים נהנו גם מכמה הברקות, שמנעו מהם לאבד את היתרון ולרשום את אחד הניצחונות הגדולים ביותר שלהם השנה.

הרצליה נותרה אמנם במקום הרביעי, אבל צימקה את הפער מאס"א תל אביב לשתי נקודות בלבד, מאחר ואס"א הפסידה למכבי 33:29 בדרבי התל אביבי. מכבי ראשון לציון היא כאמור המרוויחה הגדולה של המחזור הזה, אחרי שניצחה כצפוי את מכבי קרית מוצקין 18:25 בחוץ וחזרה למקום הראשון.

בבית התחתון, עירוני רחובות טיפסה למקום השני אחרי שגברה על א.כ נס ציונה 25:35. זה היה הניצחון השישי ברציפות של רחובות, ששמרה על מאזן מושלם מאז פתיחתו של הבית התחתון. הראשונה א.ס רמת השרון גברה 22:34 על האחרונה עירוני פתח תקוה. מכבי רעננה איבדה נקודות חשובות בקרב נגד הירידה אחרי שסיימה בתיקו 22:22 מול קרית אונו/גני תקוה, שממשיכה להקדים אותה בארבע נקודות מעל לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully