וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - בני סכנין: הפצועים מול החוזרים

האורחים, עם צ'ה שחוזר להרכב, ינסו לנצח באשדוד לראשונה מאז 2005/6. ביטון, קפילוטו ומקרייב ייעדרו מהסגל של גרגורי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*מאז עונת 2005/6 שבה סכנין ניצחה באשדוד 0:2, לא הצליחה הצפונית לנצח באצטדיון הי"א.

* בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה הפסידה סכנין שלוש פעמים ופעם אחת ניצחה את מכבי פתח תקוה.

* אשדוד לא רשמה ניצחון כבר חמישה מחזורים ובשני משחקי הבית האחרונים הפסידה.

*מתוך עשרת המשחקים האחרונים של סכנין שישה מהם הסתיימו בתוצאה 0:1 שרק באחד סכנין ניצחה.

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

אחרי התיקו המאופס מול בית"ר ירושלים באיצטדיון, נראה כי השבוע חזר מעט הביטחון לשחקני אשדוד ששכחו את טעם הניצחון. באשדוד מאמינים כי ניצחון מחר יוציא אותם לדרך חדשה ואחד כזה גם יחלץ אותה ממאבקי התחתית. אך עם הרצון לנצח, באשדוד מקווים כי מכת הפציעות של הקבוצה לא תשבש את התוכניות מחר. הקשר ניר ביטון שלא שיחק במשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים בשל צבירת כרטיסים צהובים, נפצע בקרסולו במשחק הנבחרת הצעירה השבוע נגד ארסנל קייב וייעדר גם השבת. הבלם ניסו קפילוטו סובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר עוד כשבועיים והחלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב מחלים משבר בארובת העין וחזר לאימוני ריצה קלים. המאמן ג'ון גרגורי מתלבט בין עידן סרור לבן בוטבול במקום של ביטון הפצוע. ישראל ראש אמור להחליף את קפילוטו במרכז ההגנה.

בני סכנין:

נדמה כי אם הניצחון מול בית"ר ירושלים לפני שבועיים הכניס קצת אופוריה לסכנין, אז בא בשבוע ההפסד לבני יהודה שהחזיר את המציאות הקשה שהקבוצה נמצאת בה. בסכנין רואים במפגש מחר לא פחות ממשחק על שש נקודות ואם הקבוצה לא תחזור עם ניצחון היא תיקלע למצב מאוד קשה בטבלה. יא יא פטי, שנעדר אתמול מהאימון, התאמן היום באופן חלקי ואמור לפתוח מחר בהרכב. גם נסטיה צ'ה אמור לחזור ל-11 הפותחים של סכנין במקום אתנאס בורנוסוזוב. חאמד גנאים ובאסם גנאים שנעדרו בשבועיים האחרונים, ישובו מחר לסגל הקבוצה.

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: משה אוחיון

מלך השערים של אשדוד לא כבש מאז המחזור ה-16 ובצוות המקצועי מקווים שבבית מול האוהדים המקומיים הוא יחזור לכושר הבקעה ראוי. בכל משחק שאוחיון כבש אשדוד לא הפסידה, וכשהוא משחק טוב, אשדוד כולה נראית טוב עוד יותר.

בני סכנין: נסטיה צ'ה

אחרי תקופה ארוכה בה נעדר מהמגרשים עקב ניתוח בקע, חזר בשבוע שעבר צ'ה לרבע שעה מול בני יהודה. מחר אמור לחזור הקשר להרכב הקבוצה ונראה כי סכנין מאוד מתגעגעת לצ'ה של העונה שעברה. אחרי שלא פעם טעם העונה כי משחק עם פציעה, מחר אמור לשוב בריא הסלובני ובקבוצה מקווים כי היכולת הטובה תחזור.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, ישראל ראש, אפה אמברוז, אורי מגבו, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עידן סרור (בן בוטבול), עמנואל סארקי, רחמים צ'קול, עידן שריקי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, עידן ויצמן, נסטיה צ'ה, דנאיל מיטב, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully