וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "הכדורגל האיטלקי זקוק למהפכה"

בעקבות הכישלונות של האיטלקיות באירופה ואובדן הכרטיס הרביעי באלופות, מאמן צ'לסי מודאג מעתיד הכדורגל בארצו

ימים לא קלים עוברים על הכדורגל האיטלקי - ימים שמבשרים על סופה של תקופה. אחרי ששלוש הנציגות בשמינית גמר ליגת האלופות (אינטר, רומא ומילאן) הפסידו במשחקי הבית שלהן, הודחה גם נאפולי מהליגה האירופית והותירה את המפעל המשני ללא קבוצות מארץ המגף. המשמעות היא שבעונת 2012/13 תקבל איטליה רק שלושה כרטיסים לליגת האלופות, בעוד גרמניה תרוויח ותוכל להכניס נציגה רביעית, כך אישרה ההתאחדות הגרמנית.

מאמן איטלקי דווקא יהיה כמעט בוודאות ברבע גמר האלופות, וזהו קרלו אנצלוטי. מאמנה של צ'לסי התייחס בראיון שהעניק ל'לה רפובליקה' למצבו של הכדורגל האיטלקי, שלדבריו נמצא במשבר עמוק. "ההשקעה נמוכה, אין עלייה של כישרונות וזה יוצר הרבה קשיים לנבחרת", הסביר אנצ'לוטי. פעם הטקטיקה האיטלקית הייתה עושה את ההבדל, אבל עכשיו כולם ישרו קו".

אנצ'לוטי משוכנע כי הגיע הזמן לשינוי מן היסוד, וסבור כי אנגליה צריכה להיות המודל עבור האיטלקים שלא מוכנים ללמוד מטעויות העבר. "הכדורגל האיטלקי זקוק למהפכה אמיתית, שתתחיל מבניית אצטדיונים מודרניים שיהיו בבעלות המועדונים. המגרשים מיושנים ולא הוקמו חדשים מאז 1990. חזרה לאיטליה? אני מאמין שאשאר בצ'לסי. טוב לי, אני כמו אל באנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully