וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' ופדרר יתמודדו על התואר בדובאי

הסרבי שבונה על זכייה שלישית ברציפות נהנה מפרישה של ברדיך, פדרר גבר על גאסקה. ווזניאקי וזבונרבה בגמר דוחא

נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר יתמודדו בשבת (17:00, שידור ישיר בספורט 5+ לייב) בגמר טורניר דובאי היוקרתי שבאיחוד האמירויות (על סך פרסים של 2.23 מיליון דולר). זה יהיה המפגש השני השנה בין שני הטניסאים, כאשר דג'וקוביץ' (3 בעולם) גבר על פדרר (2 בעולם) בחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, בדרך לתואר הגרנד סלאם שאיתו הוא פתח את העונה. עד היום השניים נפגשו 20 פעמים בסבב, כאשר פדרר מוביל 7:13. פדרר זכה בעבר ארבע פעמים בטורניר דובאי, אלא שדג'וקוביץ' הניף שם את הגביע בשנתיים האחרונות, וכעת הוא בונה על תואר שלישי ברציפות.

דג'וקוביץ' הוביל בחצי הגמר 7:6, 2:6, 2:4 על תומאס ברדיך (7 בעולם) לפני שהצ'כי הודיע על פרישה בגלל פציעה. המערכה הראשונה הייתה צמודה, שני הטניסאים שמרו על ההגשות וברדיך נעזר בשמונה אסים כדי לנצח 5:7 בשובר השוויון. דג'וקוביץ' השתלט על המשחק במערכה השנייה וניצל אחוזי הגשה רעים של יריבו, שנאבק בפציעה. במצב של 2:4 לסרבי במערכה השלישית, הודיע נכנע ברדיך לכאבים והודיע על פרישה.

רוג'ר פדרר גבר בחצי הגמר השני על רישאר גאסקה הצרפתי (28 בעולם) 2:6, 5:7. השוויצרי נהנה משליטה מוחלטת במערכה הראשונה, בה השיג שתי שבירות מוקדמות וראה את יריבו הצרפתי מתקשה לייצר נקודות מהבייסליין. גאסקה התעורר במערכה השניה עם טניס הרבה יותר טוב וכבר עלה ליתרון 3:5, אלא שדווקא במאני טיים וכשהמערכה השלישית נראתה כל כך קרובה, פדרר הצליח לשבור פעמיים נוספות ולנצח בארבעה משחקונים רצופים כדי לסיים את הסיפור מוקדם מהצפוי.

ווזניאקי וזבונרבה בגמר דוחא

קרוליין ווזניאקי הדנית (1 בעולם) אוהבת את המפרץ הפרסי. אחרי שזכתה בטורניר דובאי בשבוע שעבר, היא עלתה הערב (שישי( לגמר אליפות קטאר הפתוחה בדוחא. ווזניאקי ניצחה בחצי הגמר את מריון ברטולי הצרפתיה (גברה על שחר פאר בסיבוב השני) 1:6, 1:6.

ווזניאקי תתמודד על התואר נגד ורה זבונרבה הרוסיה (3 בעולם) שגברה בקרב הרבה יותר צמוד על ילנה ינקוביץ' הסרבית (6 בעולם) 1:6, 6:2, 4:6. זה יהיה המפגש השמיני בין ווזניאקי לזבונרבה בסבב, כשהדנית מובילה 3:4 במאזן בין השתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully