וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה את וויגאן 0:4

האדומים נהנו מצמד של הרננדז ופתחו פער של 4 נק' מארסנל בצמרת. 1:4 לוילה מול בלקבורן, אברטון ניצחה את סנדרלנד

חמישה משחקים בלבד פתחו הערב (שבת) את המחזור ה-28 המסקרן בפרמיירליג, כשבמוקד עמדה מנצ'סטר יונייטד, שיצאה למשחק חוץ מול וויגאן. השדים האדומים ראו את ארסנל מצמקת את הפער בפסגה לנקודה בלבד וידעו שהם חייבים לעשות את העבודה מול קבוצת התחתית. גם הפעם זה לא הלך בקלות, כשוויגאן נתנה מאבק נאה במחצית הראשונה, אבל אז הגיע חאבייר הרננדז שכבש צמד מצויין, והוליך את קבוצתו ל-0:4 מוחץ בסיום, שמגדיל את הפער מהתותחנים ל-4 נקודות.

אברטון המתאוששת של דייויד מויס גברה על סנדרלנד בבית 0:2, בעוד אסטון וילה הביסה את בלקבורן 1:4. בעוד קרב תחתית קריטי דרסה וולבס את בלקפול 0:4, כשניוקאסל ובולטון סיימו ב-1:1. תמיר כהן לא נכלל בסגל בולטון.

וויגאן - מנצ'סטר יונייטד 4:0

המארחים נראו מצויין בפתיחה, והגיעו לשלושה מצבים ברבע השעה הראשונה, כשבטוב מביניהם היה קרוב ויקטור מוזס להפתיע את השדים האדומים. שחקנה של ויגאן ניצל טעות נוראית בהגנת יונייטד בדקה ה-13 אבל ואן דר סאר רשם הצלה נהדרת. אלא שכפי שלמדו לא מעט קבוצות העונה, כשלא מנצלים את המצבים מול קבוצתו של פרגוסון, לרוב נענשים. יונייטד הכתה רק שתי דקות מאוחר יותר, כשמהלך נהדר של נאני איפשר לו לנוע חופשי באגף השמאלי, ולשלוח כדור מצויין למרכז הרחבה שם מצא את חאבייר הרננדז שכבש מקרוב.

וויגאן לא ויתרה והיתה קרובה מאוד להשוות כמעט 60 שניות מאוחר יותר, כשכדור שנשלח אל הרחבה מצא את וילסון, וזה שלח בעקב מרהיב היישר אל מקארתי שניצב חמישה מטרים מהרשת, אבל שוערה ההולנדי של מנצ'סטר שוב היה במקום. הביטחון העצמי של המארחים נמשך, כמו גם השליטה שלהם במגרש, אבל לא הצליחו למצוא את השער וירדו למחצית בפיגור. יונייטד עלתה טוב יותר אל המחצית השניה, ובדקה ה-53 נאני שוב עשה צרות באגף והפעם ניסה לבעוט, הכדור פגע במגן וויגאן וכמעט ונכנס אבל נהדף על ידי השוער.

האדומים המשיכו ללחוץ וכמעט מצאו את השני בדקה ה-60, כששוב היה זה נאני, הבעיטה שלו נהדפה, ורוני סידר לפלטשר מצב נוח אבל הכדור נעצר אצל אחד ממגיני וויגאן. רוני המשיך להיות פעיל מאוד בחלק ההתקפי, ובדקה ה-74 הוא קיבל כדור מהרננדז, והחזיר לו אותו במצב של אחד על אחד, והמקסיקני לא איכזב וכבש את השני שלו במשחק. וויגאן ניסתה לחזור והפקירה את החלק ההגנתי שלה, ובדקה ה-84 ניצלה זאת יריבתה כשברבאטוב נשלח ללא שמירה וסידר לרוני שער קליל. חגיגת השערים של השדים האדומים נמשכה שלוש דקות מאוחר יותר כשהפעם הגיע תורו של פאביו לכבוש מקרוב, בדרך ל-3 נקודות יקרות עבור האורחים.

אברטון - סנדרלנד 0:2

המארחים הגיעו במומנטום טוב אחרי שהדיחו את צ'לסי בגביע האנגלי, והמשיכו לתעל את היכולת גם לנקודות בליגה. כבר בדקה ה-8 מצא לאון אוסמן את ג'רמיין בקפורד במרכז הרחבה, ובקפורד שלח את הכדור אל הרשת כדי להעלות את המארחים ליתרון. סאנדרלנד התקשתה מאוד להגיע למצבים, ואברטון ניצלה זאת עד תום בדקה ה-39, כשבקפורד רשם את השני שלו, צמד שהספיק עבור 3 נקודות.

אסטון וילה - בלקבורן רוברס 1:4

קבוצתו של ז'ראר הוייה הגיעה אחרי הפסד אחד בחמישה משחקים בלבד, ועם הניצחון הערב היא מתרחקת מהתחתית הבוערת תחת רגליה. מחצית ראשונה חלשה פינתה את דרכה ל-45 דקות נהדרות עבור המארחים, שהתחילו בדקה ה-49, כשאשלי יאנג הוכשל ברחבה, והיה זה ששלח את הכדור אל הרשת מהנקודה הלבנה. בלקבורן כמעט ולא הגיעה למצבים, ובדקה ה-62 היא אף כבשה לשערה שלה, כשגראנט הנלי רשם שער עצמי. רק שתי דקות מאוחר יותר ו-וילה מצאה את השלישי שלה, כשסטוארט דאונינג כמעט וגומר את המשחק. בלקבורן הצליחה לצמק בדקה ה-81 מרגליו של ניקולה קאליניץ', אבל דקה מאוחר יותר היא שוב ספגה, כשדאונינג בישל ליאנג את השני שלו במשחק.

משחקים נוספים:

וולבס - בלקפול 0:4
כבשו לוולבס: מת'יו ג'ארוויס (2), ג'יימי אוהארה (54), סילבן אבנקס-בלייק (78 ו-90).

ניוקאסל - בולטון 1:1
כבש לניוקאסל: קווין נולאן (13), לבולטון: דניאל סטארידג' (38).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully