וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין גארנט: "ערב שקשה לשחק בו כדורסל"

פורוורד הסלטיקס כאב את הטרייד של קנדריק פרקינס: "כאילו קרוב משפחה עזב". איינג': "גרין מביא איתו את כל החבילה"

אחד הטריידים המעניינים ב-NBA בחלון ההעברות שנסגר הלילה (בין חמישי לשישי) היה בין בוסטון ואוקלהומה סיטי כשג'ף גרין וננאד קרסטאיץ' ובחירת דראפט בסיבוב הראשון ב-2012 עשו את הדרך לסלטיקס, בעוד שהת'אנדר קיבלו תמורתם את קנדריקס פרקינס ונייט רובינסון. לאחר הטרייד נוצחה הקבוצה של דוק ריברס על ידי דנבר, עם ריצה של 0:16 של הנאגטס בסיום המשחק.

קווין גארנט הסביר מה קרה: "זה ערב קשה לשחק בו כדורסל. אפילו היה קשה מאוד להתרכז, אם להיות כן לגמרי. בכלל לא מדובר בחברים לקבוצה. אתה מרגיש כאילו חבר משפחה עזב אותך. יום קשה. אבל אין לנו ברירה, אנחנו חייבים להמשיך קדימה. ג'ף יגיע בקרוב ואנחנו נצטרך לעבוד על הכימיה הקבוצתית.

"למדנו להכיר את האנשים האלה, ועכשיו הם עוזבים ונצטרך להכיר חדשים. אם אחד מאיתנו היה יוצא, כולנו היינו יוצאים. אם אתה רואה אחד מאיתנו זה כאילו שראית 11, אם לא 12, או 13 או 14. אבל זה שם המשחק. אין שום דבר שמשתווה לכימיה על המגרש ולכימיה מחוץ למגרש".

איינג': "גם לי היה קשה שפרקינס עזב"

דני איינג, הג'נרל מנג'ר של הסלטיקס, הסביר את פשר הטרייד: "אכן דיברנו עם קנדריק לגבי הארכת חוזהו בקבוצה, למרות שידינו היו קשורות במידה מסוימת במסגרת הדברים שיכלנו להציע לו. אבל למרות כל מה שהצענו לו, הוא בכל זאת לא היה מעוניין לחתום ואף בחן את השוק כדי לבדוק מה הוא שווה".

איינג' הוסיף: "אני חושב שאני קרוב לפרקינס כמו שהשחקנים קרובים אליו. הבאתי אותו כאשר הוא היה בן 18 מהתיכון וזה מאוד קשה גם עבורי. חלקנו דמעות ביחד עם שחקני הקבוצה כשדיברנו על עזיבתו. הוא ילד טוב. אני חושב שזה גם טוב בשבילו".

על צירופו של ג'ף גרין הוסיף ה-GM: "אני חשוב שהוא יכול לשחק בעמדה 4 או 3, הוא עושה הגנה טובה, הוא יכול לזרוק לשלוש. הוא בחור נהדר, הוא מביא גובה ואתלטיות לקבוצה.הוא מביא עימו הרבה תכונות חיוביות - הוא יודע לקלוע, למסור, אינטיליגנציה, ניסיון, אנרגיה, רוח נעורים - יש לו את כל החבילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully