וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני דלגליש: "אני בשמינית הגמר בגלל רוי הודג'סון"

מנג'ר ליברפול חלק שבחים למנג'ר הקודם: "התקשינו, אך הגיע לנו לנצח". דזקו, שכבש צמד בניצחון הסיטי: "מסוגל להרבה יותר"

אפילו מול ספרטה פראג התקשתה ליברפול לעשות את המוטל עליה, אבל אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בצ'כיה, הצליחו האדומים, הודות לשער יחיד של דירק קאוט, לעבור לשמינית הגמר לאחר ניצחון 0:1. דני דלגליש, שבעבר לא הוביל את האדומים באירופה עקב העונש שספגו הקבוצות האנגליות לאחר אסון הייזל, אמר לאחר ההעפלה: "אנחנו בשמינית הגמר בגלל העבודה שנעשתה קודם לכן על ידי השחקנים ורוי הודג'סון.

"עבורי, זו חוויה והנאה גדולה להיות אחראי על המועדון הגדול הזה ועוד בערב אירופי שכזה", הוסיף הסקוטי בן ה-59. "ספרטה פראג מאוד הקשתה עלינו. כל ההתמודדות הייתה לא קלה עבורנו, אבל בסופו של דבר הגיע לנו לנצח ולעלות שלב". בשמינית הגמר תפגוש ליברפול עוד משוכה לא פשוטה בדמות בראגה הפורטוגלית.

מאנצ'יני: "דזקו שיחק בצורה מצוינת"

אנגלית נוספת שעלתה לשלב הבא היא מנצ'סטר סיטי, שהביסה במגרשה 0:3 את אריס סלוניקי לאחר שהמשחק הראשון ביוון הסתיים נטול שערים. אדין דזקו כבש צמד, והקבוצה של רוברטו מאנצ'יני שהביסה בתחילת השבוע את נוטס קאונטי בגביע האנגלי כשגם שם היא העפילה לשמינית הגמר, מצויה בכושר טוב. בשמינית הגמר היא תתעמת עם דינמו קייב.

"אני חושב שאני יכול לשחק עוד הרבה יותר טוב", אמר בסיום דזקו חרף הצמד שכבש. "עם שאת, אני מאוד שמח כי זו הפעם הראשונה שאני כובש צמד בסיטי ועלינו לשלב הבא. היה חשוב מאוד מבחינתנו לכבוש שני שערים מהירים בתחילת המשחק. גם המנג'ר האיטלקי רוברטו מאנצ'יני התרשם: "אני חושב שהוא שיחק בצורה מצוינת, הוא הבקיע צמד שהיה חשוב מאוד עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully