וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנס ציונה עד מאיורקה

המשוגע יוצא למסע הפתעות שמתחיל בליגה הלאומית, נמשך בליגת העל ומסתיים בספרד וכהרגלו, לא מפספס הזדמנות לעקוץ את הרגוע

אהלן חברים. התגעגעתם אליי? העפתי מבט לטור אמצע השבוע של הרגוע והאמת, לא התרשמתי. לא ריאל, לא יונייטד ולא כסף. גם שלח טור משעמם וגם לא זכה. עזבו, בואו נדלג. סוף השבוע הגיע ואני שמתי עין על כמה הפתעות בהתהוות. אני מרגיש שהטור הזה הולך לסדר לנו את המכה. יאללה, בואו נתחיל.

משחק מספר 1 (שישי) הפועל רעננה - נס ציונה. בשבועות האחרונים, הקבוצה של אייל לחמן בירידה ולא מזכירה את היכולת הטובה מתחילת העונה. מנגד, נס ציונה בפורמה של שלושה ניצחונות ותיקו בארבעת המשחקים האחרונים והיא כמעט לא סופגת שערים. אני הולך על הפתעה. ההימור: 2, היחס: 2.95.

משחק מספר 53 (שבת) הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה. אני למדתי משהו על הפועל חיפה. אחרי שיש אצלם עלייה, מיד באה הנפילה. אני מריח שאננות מהניצחון על מכבי תל אביב כשמנגד, הקבוצה של פרדי דוד תמיד מסוכנת ובאה לעקוץ. נראה לי כמו 2, היחס: 2.75.

משחק מספר 78 (שבת) מאיורקה - ברצלונה. בלי צ'אבי, בלי ואלדז ובלי פויול ואחרי הרבה חריקות בתקופה האחרונה, בארסה מגיעה לאחד המגרשים הקשים בלה ליגה. מאיורקה כבר הוציאה תיקו בקאמפ נואו ועשתה פעמיים חיים קשים לריאל מדריד. אני חושב שזה יהיה היום של דודו אוואט. ההימור: X, היחס: 4.55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully