וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב זאב

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, וולפסבורג חייבת ניצחון מול נועלת הטבלה בורוסיה מנשנגלאדבך בקרב תחתית. באנקר? חכו שתקראו את ההמלצות שלנו

כמדי יום שישי, אנחנו מפנים אתכם למשחק שפותח את המחזור בבונדסליגה. השבוע אנחנו עם קרב תחתית לוהט בין וולפסבורג שמקדימה את הקו האדום בהפרש שערים לבורוסיה מנשנגלאדבך נועלת הטבלה. על פניו, זה נראה באנקר, אבל לפני שאתם ממהרים לסמן, קבלו כמה טיפים וסטטיסטיקות שאולי יגרמו לכם לחשוב בשנית.

משחקים מספר 19-21: וולפסבורג - בורוסיה מנשנגלאדבך

* סטטיסטיקה כללית:

הזאבים פיטרו לאחרונה את סטיב מקלארן, אבל זה לא עזר להם לחזור לנצח ורצף ההפסדים שלהם עומד על ארבעה. למעשה, וולפסבורג ניצחה פעם אחת בליגה מאז ה-30 באוקטובר. דווקא האורחת מגיעה אחרי ניצחון מפתיע 1:2 על שאלקה, שהיה השלישי שלה (מתוך חמישה בסך הכל) מאז החזרה מהפגרה. שני המפגשים האחרונים בין השתיים הסתיימו בתיקו, ולפני כן השיגה וולפסבורג חמישה ניצחונות רצופים על יריבתה. בשביל הניצחון האחרון של גלאדבך צריך לחזור עד פברואר 2006. בשביל ניצחון החוץ אחרון עד נובמבר 2003.

* כמות שערים:

לגלאדבך ההגנה הגרועה בליגה שספגה 57 שערים ב-23 משחקים, אבל בששת המשחקים מאז הפגרה היא ספגה רק 10 שערים. אצל היריבה המצב רע גם כן. למרות השמות בהתקפה, רק פרנקפורט כבשה פחות שערים מוולפסבורג. שכבשה רק שלושה שערי ליגה ב-2011.

* ההימורים שלנו:

וולפסבורג - מנשנגלאדבך 2, היחס: 3.95
וולפסבורג - מנשנגלאדבך (1+) 2, היחס: 1.80
אנדר/אובר שערים (2-3) 1, היחס: 3.75

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully