וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - הפועל באר שבע: לעצור את הסחף

"אסור להפסיד, כי אין לדעת היכן זה ייעצר", אמר קלינגר לשחקניו לקראת משחק החוץ מול האחרונה, שתופיע גם היא בהרכב חסר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*הפועל רמת גן ניצחה רק משחק אחד העונה.

* הפועל רמת גן כבשה העונה הכי פחות שערים בליגת העל (14).

* כל שלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, כשרמת גן היא המארחת, הסתיימו בתיקו. הפעם האחרונה שרמת גן ניצחה כמארחת הייתה ב-2007/8, משער של שי רביבו.

* באר שבע לא ניצחה בכל חמשת המשחקים האחרונים שלה בחוץ. למעשה, מאז הניצחון על עכו לפני כשלושה חודשים (2:3).

* אפילו זקני באר שבע לא זוכרים מתי הקבוצה ניצחה בחוץ את האורדונים. אנחנו נזכיר: לפני כמעט עשור, במאי 2001. זה נגמר 0:5.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

נקודת המפתח עליה דיבר ירון הוכנבוים אחרי התבוסה למכבי פתח תקוה הייתה היעדרות שחקנים. מחר (שבת), מול הקבוצה של ניר קלינגר שחייבת שלוש נקודות כדי לא לגרום למשבר מקצועי גדול, הוא יחסר את הבלם יקיר שינה והקשר ג'ונתן אסוס, שייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים. טל חן נטל חלק באימון המסכם ויהיה כשיר למשחק, והוא יחליף את שינה. את אסוס עשוי להחליף עומר בוקסנבוים שחוזר לסגל לאחר היעדרות ארוכה של מספר חודשים. דודי פדלון ותמיר פור נאבקים על עוד עמדה בקישור.

דימיטאר טלקיסקי ואלי לוי הפצועים שוב לא בסגל. אתמול יצאה הקבוצה לארוחה על חשבון מספר שחקנים שאיחרו לאימון ונקנסו. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "אם אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף כשיש לנו עוד סיכוי, כדאי שנתחיל לצבור נקודות, אחרת לא יהיה על מה לשחק. באר שבע בצרות? היינו מוכנים להתחלף איתם". הוכנבוים אמר היום באסיפה לשחקנים: "אנחנו חייבים לנצח, זה משחק העונה מבחינתנו".

הפועל באר שבע:

היעדרותם של אביתר אילוז, וויליאם סוארס וערן לוי יצרה לניר קלינגר כאב ראש גדול בנוגע להרכב. ההתלבטות הגדולה של קלינגר נוגעת דווקא להגנה. בהיעדרו של אילוז, אבי יחיאל אמור לתפקד כמגן וריאל אדלי כבלם, אבל המאמן שוקל אפשרות לעלות עם מגן ימני אחר (נדב קידר זאת אופציה), להמשיך עם יחיאל כבלם ולתפקד את ליאור ז'אן כקשר.

בהתקפה מתחרים שני שחקנים על מקום אחד בהרכב. סיראז' נאסר או יוסי תורג'מן יפתחו בקישור שכולל גם את אברהים עבדול ראזאק ודוד רביבו. דובב גבאי יחזור להרכב ויתפקד לצד ליאור אסולין. אחרי תקופה לא טובה והירידה למקום העשירי, בקבוצה רוצים לעצור את כדור השלג. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "אם נפסיד המשבר יחריף ואי אפשר לדעת היכן זה ייעצר. ניצחון יקרב אותנו למקום החמישי. זה אולי אחד המשחקים המשמעותיים שלנו העונה".

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: איתי ארקין

השוער הצעיר הוא בהחלט לא נקודת התורפה של רמת גן העונה וקשה להאשים אותו בספיגות הרבות, שכן לרוב משחק ההגנה של הקבוצה פשוט מחריד. רמת גן חייבת להתחיל ולצבור נקודות אם היא עדיין מפנטזת על הישארות וארקין ג'וניור יצטרך לנעול את השער ולהביא נקודות במו ידיו מול הקבוצה העדיפה של ניר קלינגר.

הפועל באר שבע: ליאור אסולין

לא מעט שחקנים בקבוצה טוענים שהיכולת של אסולין משליכה על היכולת הקבוצתית. הם גם יכולים להתבסס על עובדות: פרט להפסד מול הפועל תל אביב, בכל פעם שאסולין כבש העונה (שבעה שערים בליגה), הקבוצה לא הפסידה. מתוך שישה משחקים בהם כבש, באר שבע ניצחה בארבעה (אחד מהם טכני). בהיעדרו של ערן לוי, אסולין חייב לבעוט יותר לשער. כבר הוכח העונה שהמשוואה הזאת של אסולין-יכולת קבוצתית עומדת במבחן הניצחונות. עם חלוץ מהיר כמו דובב גבאי, אין סיבה שהוא לא יכבוש במשחק הקרוב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, תמיר בן עמי, דודי פדלון (תמיר פור), עומר בוקסנבוים, קרלוס צ'קאנה, ציון צמח, לירון דיאמנט, אובודו אוקוצ'ה.

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אבי יחיאל (נדב קידר), עודד גביש, ריאן אדלי (אבי יחיאל), אופיר דוידזאדה, ליאור ז'אן (ריאן אדלי), איברהים עבדול ראזאק, דוד רביבו, סיראז' נאסר (יוסי תורג'מן), ליאור אסולין, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully