וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - מכבי תל אביב: ריף פרץ וקולאוטי בהרכב

איוניר מהמר על הרכב התקפי ביותר, סידיבה, אלברמן וישראלביץ' על הספסל. חשש באשקלון: איילי גמר את העונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל אשקלון הפסידה בארבעת משחקי הליגה האחרונים, כשניצחון הבית האחרון שלה היה במחזור ה-14 (0:1) על בני סכנין.

* הקבוצה של גיא עזורי לא כבשה שער בחמשת משחקי הליגה האחרונים וב-10 המשחקים אחרונים במגרשה הביתי היא עומדת על שער אחד.

* אשקלון השיגה 19 אחוז הצלחה במשחקי הבית כאשר במשחקי החוץ היא עומדת על 31 אחוז.

* מכבי תל אביב ניצחה בכל משחק בו היא כובשת ראשונה.

* אלירן עטר (10 כיבושים) והאריס מדוניאנין (שבעה שערים), כבשו כמעט כמו כל הפועל אשקלון יחד (18 שערים בלבד).

מפתחות והכנות

הפועל אשקלון:

בקבוצה הדרומית חששו במהלך כל השבוע ממחלת השפעת שתקפה מספר שחקנים בפעם השניה העונה, אך לקראת סוף השבוע התברר כי כולם יהיו כשירים ולמאמן גיא עזורי יהיה סגל שחקנים כמעט מלא. מי שייעדר מהמשחק יהיה סרג' איילי הפצוע שנפגע בברכך ובמועדון אף חוששים כי ייתכן וסיים את העונה. עזורי אמר לקראת המשחק: "אנחנו נותנים כבוד למכבי תל אביב, אך חייבים נקודות ולא חוששים לבוא ולהילחם עליהן".

מכבי תל אביב:

אחרי ההפסד להפועל חיפה בשבוע שעבר, החליט מוטי איוניר להמר על הרכב התקפי במיוחד. ג'יבריל סידיבה, גל אלברמן וג'יזרמו ישראלביץ' יישארו כולם על הספסל, וריף פרץ, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-20, יערוך הופעת בכורה בהרכב הראשון העונה.

בחלק ההתקפי יוותר איוניר על דור מיכה הצעיר, ויציב את רוברטו קולאוטי בחוד לצידם של אלירן עטר ודימיטאר רנגלוב. מאור בוזגלו והאריס מדוניאנין ישלימו את חוליית הקישור. המגן אלירן ג'ורג' שוב יקבל אשראי בעמדת המגן הימני על חשבונו של קלמי סבן. יובל אבידור יחזור לסגל אחרי שלושה משחקים, בעוד דור מלול, רוני גפני ושרן ייני נותרו בחוץ.

למרות הלחץ הגדול בעקבות ההפסד בשבוע שעבר, במכבי דווקא מנסים להרגיע את המערכת: "עם כל הביקורת, אנחנו צריכים להיות צנועים, לעשות את העבודה ולהתקדם אט-אט. לא צריך להוריד את הראש", אמר גורם במועדון הצהוב.

יעמדו למבחן

הפועל אשקלון: איליה יברויאן

השבוע התבטא החלוץ ואמר: "הדבר שאני הכי רוצה בעולם זה לנצח את מכבי". מאז שוחרר הקיץ מקרית שלום, יברויאן לא מוצא את עצמו. הוא נראה כמו צל של עצמו בבני יהודה וגם באשקלון הוא מחפש שער בכורה. זה הזמן להתחיל ולפרוע שטרות.

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין

הקשר הבוסני המוכשר אמר בסיום משחק ההפסד להפועל חיפה כי הוא יודע שהוא לא היה מספיק טוב ומעורב במשחק. איוניר זקוק ליצירתיות של מדוניאנין בייחוד מול קבוצות שמצופפות את ההגנה וסוגרות את האמצע, כפי שצפויה לעשות אשקלון. מדוניאנין הוא מסוג השחקנים שיוכל לעשות את אלו שסביבו גדולים, אולם הכל תלוי בו ובכושר אותו יפגין על המגרש.

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', אדיר טובול, רביד גזל, אמייה טגה, שניר גואטה, מחמוד עבאס, אריק גאוו, איליה יברויאן.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, אלירן ג'ורג', סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, ריף פרץ, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר, דימיטאר רנגלוב, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully