וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - עירוני קרית שמונה: מי יבעט במי?

"כל ניצחון שלנו הוא בעיטה בתחת לקבוצות שמתחתינו", אמר בן שמעון לקראת המשחק (ש', 17:15, ספ'2). גלבאן חוזר להרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* לראשונה העונה חיברה בני יהודה שני ניצחונות ליגה רצופים, נגד הפועל עכו ונגד בני סכנין.

* המפגש האחרון בין השתיים הסתיים ב-2:2. את קרית שמונה העלו ליתרון אלרואי כהן ועדי אלישע, אך פיני בלילי ומשה ביטון השוו לדרור קשטן והעניקו לו את השויון.

* שמונה מפגשים בלבד התקיימו בין קרית שמונה לבני יהודה, והיו אלה העונות בהן קרית שמונה הייתה בליגת העל. קרית שמונה מובילה את המאזן בין השתיים עם שלושה ניצחונות לעומת אחד בלבד של בני יהודה. ארבעה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* הניצחון האחרון והיחיד של קרית שמונה בבלומפילד על בני יהודה היה בעונת 08/09, אז ניצחה הקריה 0:1 משער של עומר פרץ תחת שרביטו של מישל דיין.

* שלושת המפגשים בהן אירחה בני יהודה הסתיימו בשתי תוצאות תיקו וניצחון לקרית שמונה מה שמותיר את בני יהודה ללא ניצחון על קרית שמונה באצטדיונה הבייתי.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

הבלם איבן גארידו שהחלים כמעט לחלוטין משבר בקרסולו, חזר לאימונים מלאים עם הקבוצה לאחר היעדרות של שלושה חודשים, יתכן וייכלל בסגל בשבת. הקשר חסן אבו זייד יחזור לסגל בוודאות, אחרי שהחלים מקרע בשריר הירך האחורי ואף נטל השבוע חלק במשחק האימון של הנבחרת הצעירה נגד ארסנל קייב. מי שיפתח הפעם בהרכב הוא פדרו גלבאן, שמול סכנין עלה מהספסל והבקיע את שער הניצחון.

עירוני קרית שמונה:

אחרי התיקו הביתי מול הפועל עכו, בקרית שמונה מעוניינים לחזור למסלול הניצחונות על מנת לברוח כמה שיותר מהדולקות אחריהן בטבלה. "כל ניצחון שלנו הוא בעיטה בתחת לקבוצות שמתחתינו", אמר רן בן שמעון השבוע לשחקניו. בן שמעון יחסר מחר את אחד השחקנים החשובים במערך שלו ומי שלא החמיץ ולא משחק אחד העונה, הקשר בריאן חרסיסיץ' המוצהב. בני בן זקן או עדי אלישע יתפסו את מקומו בקישור האחורי. בחלק הקדמי לא צפוי לעשת בן שמעון שינוי כאשר יפתח עם תומר סוויסה, שמעון אבוחצירא ו-ויאם עמאשה, שחזר לאחר שלושה חודשי פציעה להרכב לפני כשבוע.

יעמדו למבחן

בני יהודה: ננאד מרינקוביץ'

הקשר הסרבי הצעיר הגיע על סף סיום חלון ההעברות והצליח להשתלב בצורה די טובה בקבוצה ובמערך של דרור קשטן. מרינקוביץ' שחקן שעושה הרבה תנועה, נלחם ומראה הרבה נחישות. קשטן ישמח לקבל ממנו מעתה והלאה גם תפוקה של בישולים וכיבושים והמשחק הביתי נגד קרית שמונה הוא הזדמנות מצוינת לכך.

עירוני קרית שמונה: בני בן זקן

בני בן זקן, שיקבל מחר דקות משחק רבות יותר בעקבות היעדרותו של בריאן חרסיסיץ', יצטרך לגרום למאמנו לחוש בטוח בזמן שהבאנקר שלו בקישור האחורי מוצהב. רצוי שבן זקן, שהפך למחליף הקבוע של בן שמעון בחמשת המשחקים האחרונים, לא יגרום למאמנו להצטער על כך כי אצל בן שמעון משלמים מהר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, ננאד מרינקוביץ', ג'ורג' אמסיס, פדרו גלבאן, פיני בלילי.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בני בן זקן (עדי אלישע), ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, תומר סוויסה, ויאם עמאשה, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully