וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "ניו יורק הייתה צריכה רגע כזה"

הכוכב החדש של ניו יורק, שלהט במשחקו הראשון נגד מילווקי, כבר מתלהב: "אליפות זה משהו שלוקח זמן, אני מוכן להתפוצץ"

בחלומות הרטובים ביותר שלו, לא חשב כרמלו אנתוני שכך תיראה הבכורה שלו בניו יורק ניקס. מלו הפגיז הלילה (בין רביעי לחמישי) 27 נקודות והוריד עשרה ריבאונדים במשחקו הראשון עם הניקס, תוך שהוא מוביל את ניו יורק ל-108:114 על מילווקי.

"להשיג את הניצחון הזה זה משהו שאומר הרבה עבורי", התלהב אנתוני בסיום. "אני מאמין שברגע שנגיע לפלייאוף, הכל יכול לקרות". על שיתוף הפעולה הקוסם עם אמארה סטודמאייר, אמר הכוכב: "אני חושב שלו ולי תהיה תקופה נהדרת יחד. זה הולך להיות מרגש. אני רוצה להתמקד בהגנה ולתת לבחורים להיכנס למנטליות, כך שנוכל להמשיך יחד קדימה".

אנתוני נשאל אם שקל לעבור לקבוצה אחרת שהיא לאו דווקא הניקס, וסירב להרחיב בעניין: "אני לא יודע. אני ממש לא יכול לענות על השאלה הזו. אני כאן עכשיו. חתמתי בניקס. אני באמת לא רוצה לדבר על קבוצות אחרות".

על עצם הגעתו הוסיף מלו: "אני חושב שניו יורק הייתה צריכה רגע כמו זה. כשאמארה הגיע, זה החזיר את ההתרגשות לעיר. עכשיו, כמו שאמארה אומר, הכדורסל חזר לניו יורק. אם נזכה העונה באליפות? מי יודע? זה משהו שלוקח זמן. בכל מקרה, המועדון הולך לכיוון נכון. עבורי זה חלום שהתגשם, ואני מוכן כדי להתפוצץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully