וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסל: "שכרו של מוריניו גבוה בהרבה משל גווארדיולה"

יממה לאחר שהחתים את המאמן לשנה נוספת, התפנה הנשיא להשוואה, והוסיף: "אני אוהב את בארסה, אבל את פפ יותר"

יממה לאחר חתימתו של פפ גווארדיולה על חידוש חוזהו לעונה נוספת בברצלונה, התפנה נשיא המועדון הקטלאני סנדרו רוסל לערוך השוואה בינו (גווארדיולה) לבין ז'וזה מוריניו. "אני אוהב את הקבוצה מאוד, אבל את גווארדיולה יותר", הצהיר רוסל קבל עם ועדה, והוסיף: "השכר שמוריניו מקבל הוא הרבה יותר גבוה מזה של פפ. הקשר בין ברצלונה וגווארדיולה הוא קשר סנטימנטלי עמוק, בעוד הקשר בין ריאל מדריד וז'וזה מוריניו הוא מקצועי פרופר".

רוסל, שדיבר לטלוויזיה הקטלאנית, אף התייחס ליריבות בין בארסה וארסנל בעניין ג'ון מיקל טוראל ברפר בן ה-16 שגדל בלה-מסייה והוחתם על ידי ארסנל. "ידענו שהם רוצים אותו והבהרנו להם שזה לא הוגן. הם מגיעים עם כסף וקונים את הילדים שלנו, למרות שזה חשוב לנו להשאיר אותם באקדמיה שלנו. המעשה שלהם הוא לא מוסרי". לגבי ססק פברגאס הוסיף הנשיא: "נשאל קודם כל את הצוות המקצועי אם הוא רוצה אותו, ואם כן נפעל להביאו".

עם זאת, רוסל לא רק יצא חוצץ נגד אנשי ריאל אלא גם הגן על חלק מהם בהתייחסו לנשיא המועדון הלבן, פלורנטינו פרז. כזכור, פרז קפץ ממקום מושבו בסטאד דה ז'רלן כשקארים בנזמה הבקיע את שער היתרון, ונמתחה עליו ביקורת בעניין זה. "כשאתה נשיא", אמר רוסל, "לעתים קשה לך לשלוט בפרץ השמחה", כשהוא אף טרח להזכיר על כך שהתרעם ביום ראשון כאשר השופט לא שרק לפנדל על מסי במשחקה של בארסה נגד אתלטיק בילבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully