וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארון דייויס עובר לקליבלנד

הקליפרס יקבלו תמורת הגארד ובחירת דראפט בסיבוב הראשון את מו וויליאמס וג'מאריו מון. היינריך להוקס, לנדרי להורנטס

חלון העברות כזה סוער ב-NBA לא זכור גם לזקני השבט. נראה שהטריידים המעניינים והמרתקים ישנו לא מעט את פניה של הליגה הטובה בעולם, מה שיכול גם להגביר את המאבקים לקראת השליש האחרון של העונה מבחינת כרטיסי הכניסה לפלייאוף.

חלון ההעברות ייחתם בלילה שיבוא עלינו לטובה (בין חמישי לשישי), ויומיים לאחר המגה-טרייד הענק בין דנבר וניו יורק, שהעביר את כרמלו אנתוני לניקס, קיבלנו טרייד מעניין נוסף, כשנודע כי בארון דייויס יעשה את הדרך מלוס אנג'לס קליפרס לקליבלנד ובחירת דראפט בסיבוב הראשון של דראפט 2011, כשזו תתן בתמורה אליו את מו וויליאמס, ג'מאריו מון. וויליאמס חתום לעד עונת 2012/3, למרות שיש לו תחנת יציאה בחוזה בתום עונת 2011/2. גם דייויס חתום בקליפרס עד אותה עונה (2012/3), אלא ששכרו באותה עונה לא מובטח.

וויליאמס רשם העונה במדי הקאבס ממוצעים של 13.3 נקודות ו-7.1 אסיסטים, אבל שיחק רק 36 משחקים עקב פציעות. דייויס פתח את העונה לא טוב אך השתפר בהמשך ורשם ממוצע של 12.8 נקודות ו-7 אסיסטים ב-43 משחקים.

ב-2008 דייויס חתם על חוזה לחמש שנים במדי הקליפרס. בשנתיים הראשונות שלו בקבוצה הוא לא הציג את היכולות להן ציפו ממנו, בעוד העונה הוא חזר יותר לעצמו והצליח יותר בקבוצה מעיר המלאכים, כשגם זו קיבלה בלייק גריפין בחזרה מפציעתו. כזכור, דייויס היה זה שמסר מתוך המכונית את הכדור לגריפין בהטבעת הזהב שלו בתחרות ההטבעות באולסטאר.

* טרייד נוסף התרחש בין וושינגטון ואטלנטה, כאשר הוויזארדס העבירו להוקס את הרכז קירק היינריך וכן את הפורוורד הילטון ארמסטרונג בתמורה למייק ביבי, הרוקי ג'ורדן קרופורד, הסווינגמן מוריס אוונס וכן בחירת דראפט בסיבוב הראשון העונה.

* קרל לנדרי, שהתרחק בימים האחרונים מסקרמנטו, השלים את מעברו לניו אורלינס הורנטס, בעוד שהחבר החדש של עמרי כספי והקינגס בסגל יהיה מרכוס תורנטון.

* שארלוט ופורטלנד עדיין מנהלות משא ומתן על העברתם של ג'ראלד וואלאס לשורות הבלייזרס ורודי פרננדז לבובקטאס. סוכנו של פרננדז אמר כי שחקנו אינו רוצה לשחק בשארלוט, ואם בכל זאת יועבר, הוא יבקש ממייקל ג'ורדן ביי-אאוט ויעבור לספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully