וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס בספק לגמר גביע הליגה, וולקוט ייעדר

מצבת הפצועים בארסנל מתרחבת אחרי הניצחון על סטוק בליגה. הקפטן: "אני מוכן לא ללכת לישון עד יום ראשון רק כדי לשחק"

אחרי שניצחה 0:1 את סטוק במשחק השלמה וצימקה את הפער ממנצ'סטר יונייטד לנקודה, ארסנל עברה להתעסק במסכת הפצועים שליוו את משחקה אתמול (רביעי). הקפטן ססק פברגאס שוב נפצע ונכון לעכשיו הוא בספק לגמר גביע הליגה ביום ראשון נגד בירמינגהאם. בלעדיו ארסנל הסתפקה בשער של הבלם סבסטיאן סקילאצ'י בדקה השמינית.

כידוע, התותחנים לא זכו באף תואר בחמש השנים האחרונות ופברגאס, שנפצע נגד סטוק בהאמסטרינג והוחלף בדקה ה-14 על ידי אנדריי ארשבין, עשוי שלא לשחק. "אני לא יודע אם אשחק ביום ראשון או לא, אבל אני יודע שמעכשיו ועד יום ראשון, אני לא אלך לישון אם יהיה צורך", הבהיר פברגאס בטוויטר. "חיכיתי כל כך הרבה זמן להוביל את ארסנל לגמר ואני לא אוותר עד השנייה האחרונה".

מי שבכל מקרה לא יוכל לשחק נגד בירמינגהאם הוא תיאו וולקט, שנקע את הקרסול ויצא עם אלונקה מהמשחק. בארסנל חוששים שהשניים יחמיצו את גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה בעוד שבועיים. "תיאו וולקוט נקע את הקרסול והוא יצא", אמר ארסן ונגר בדאגה. "אני לא יודע כמה זמן הוא יעידר, אבל בכל מקרה הוא לא ישחק ביום ראשון. לפברגאס יש בעיה בהאמסטרינג. קשה לדעת עד כמה זה רציני".

ונגר עדכן גם כי הוא יידע מה מצבם של לורן קוסיילני שפצוע בגב ורובין ואן פרסי שפצוע אף הוא בהאמסטרינג, ביום שישי והאם הם יוכלו לשחק נגד בירמינגהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully