וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו ניצחה את אורלנדו 105:111, 13 לכספי

הקינגס ירו 32 ברבע האחרון והדהימו את המג'יק. הישראלי הוריד 8 ריבאונדים. שיא קריירה לטיילור. ווסטפאל: "ניצחון מדהים"

למרות שחסרו שניים מהשחקנים המרכזיים שלהם, טייריק אוונס הפצוע וקרל לאנדרי שעבר בטרייד מוקדם יותר השבוע, הצליחה סקרמנטו קינגס להשיג ניצחון יוקרתי באמווי סנטר ארינה של אורלנדו מג'יק 105:111. הקינגס שיפרו במעט את המאזן שלהם בבית הפאסיפי כשעלו ל-41:14, בעוד אורלנדו ירדה ל-22:36.

עמרי כספי פתח את המשחק בחמישייה של פול ווסטפאל ורשם קצת פחות מ-38 דקות, בהן קלע 13 נקודות (3 מ-3 ל-2, 2 מ-4 ל-3, 1 מ-1 מהקו) הוריד 8 ריבאונדים, מסר 2 אסיסטים, חטף 2 כדורים ואף איבד 2.

האורחים פתחו טוב את המשחק ועם תום הרבע הראשון היו ביתרון 25:31. ברבע הבא המג'יק הפכו את הקערה על פיה כשניצחו את הרבע 27:36. גם ברבע השלישי שמרה אורלנדו על יתרונה, אלא שבמצב של 83:90 למג'יק, 9:20 דקות לסיומו של המשחק, היה מופקד כספי על נקודת המפנה במשחק כשעשה מהלך של שלוש נקודות בדרך לריצת 0:8, שהסתיימה עם שלשה שלו.

המלכים היו מצוינים ברבע האחרון כשהם משאירים את המארחים על 21 נקודות בלבד, מול 32 שלהם. החבורה של סטן ואן גנדי קלעה באחוזים רעים מהשלוש, רק 8 מ-28, כאשר היא לא עוברת בששת מתוך שבעת משחקיה האחרונים את 33 האחוזים ל-3.

מלבד כספי, מי שהוביל את הקינגס בקליעה היה ג'רמיין טיילור שרשם שיא קריירה בן 21 נקודות, בנו אודריך קלע 18 נקודות וחילק 10 מתנות, כשסמואל דאלמבר (9 ריבאונדים) וג'ייסון תומפסון עם 17 נקודות כל אחד. דוויט הווארד הופיע לעבודה עם 31 נקודות עבור המג'יק ו-17 ריבאונדים, הידו טורקוגלו 19 נקודות ו-8 אסיסטים, ג'אמיר נלסון 15 ו-5 אסיסטים.

טיילור: "הרגשתי טוב על הפרקט"

פול ווסטפאל, מאמן הקינגס, היה מאושר בסיומו של המשחק, ואמר: "זה ניצחון מדהים עבורנו. זה עוד יותר מדהים לאור המשחק הקודם שלנו". כשהוא גם התייחס להופעתו המצוינת של ג'רמיין טיילור, שרשם שיא קריירה בקבוצה: "אחד הדברים הטובים בו שהוא שחקן מאוד מגוון. יש לו גודל וכוח ומספיק מהירות".

טיילור עצמו אמר: "הרגשתי טוב מאוד לקבל את הדקות, לפתוח בחמישייה. הרגשתי ממש בנוח כשהייתי על הפרקט. טייריק אוונס הוא יותר מקולגה, הוא חבר. זה לא משהו שאתה רוצה שיקרה, אבל זה חלק מהמשחק. כל עוד אקבל את המקום שלי אעשה ככל שאני יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully