וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "אינטר הפתיעה אותי ושיחקה התקפי"

מאמן באיירן מינכן עקץ את יריבתו אחרי הניצחון המרשים של הגרמנים בסן סירו. אלכס פרגוסון: "זו תוצאה מסוכנת עבורנו"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

במשך 90 דקות חיפשה באיירן מינכן נקמה באינטר. בסופו של דבר מריו גומז סידר שער יקר מפז לבווארים, שסיימו עם 0:1 על אלופת אירופה, שתהיה חייבת להתעלות על עצמה בגומלין בעוד כשלושה שבועות כדי להגן על התואר. גומז המשיך יכולת מצוינת אתמול (שלישי) של באיירן אחרי החמצות רבות של חבריו וכעת ההכרעה עוברת לאליאנץ ארינה, אז אולי תושלם הנקמה על גמר האלופות מהשנה שעברה.

"אינטר הפתיעה אותי כשהיא שיחקה התקפי ויצירתי", עקץ ואל חאל את יריבתו, אותה הגדיר לפני המשחק כהגנתית באופן מסורתי. "זה היה משחק מהנה עם הרבה הזדמנויות הבקעה. לנו היו יותר מצבים אז אני מרוצה, ובסיום היה לנו קצת מזל והבקענו שער חשוב. מאוד אהבתי את התצוגה שלנו במחצית השנייה, כשהחזקנו היטב בכדור ואינטר עבדה קשה אבל לא השיגה הרבה. הם תקפו הערב הרבה יותר מבגמר בשנה שעברה, אבל הפעם התוצאה לרעתם, כי זה הכדורגל".

בצד המפסיד היה לאונרדו, שמיהר להגן על שוערו ז'וליו סזאר שהיה אשם בספיגת השער: "ז'וליו לא צריך להתנצל. היו הרבה מצבים לשתי הקבוצות, והשער המכריע היה יכול ליפול בשני הצדדים. ההפסד הזה מאכזב במיוחד כי ספגנו לקראת הסיום, אבל מבחינתי היינו שווים לבאיירן הערב, וניגש לגומלין באותה גישה. לא חששנו מבאיירן, למרות שסגנון המשחק שלהם הקשה עלינו. ידענו שהם אוהבים להחזיק בכדור אז התבססנו יותר על מתפרצות, וחבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות שהגענו אליהן".

פרגוסון: "בגומלין נהיה הרבה יותר טובים"

המשחק השני בין מארסיי למנצ'סטר יונייטד הסתיים ללא שערים, אבל ההכרעה כעת עוברת לאולד טראפורד, שם יכול אלכס פרגוסון לקוות שהשחקנים שלו יעבדו יותר קשה ויהיו מעט יותר יצירתיים מהמעט שהם הראו נגד האלופה הצרפתית.

"ההופעה שלנו הייתה מאכזבת", הודה אלכס פרגוסון בסיום. "הגענו להזדמנויות אבל לא עשינו זאת מספיק, והם לא התכוונו לספוג אף שער. תיקו מאופס יכול להיות תוצאה מסוכנת עבורנו, אבל אנחנו יודעים שניצחון ביתי יעלה אותנו לשלב הבא ויש לנו ביטחון בעצמנו. אני חושב שבגומלין נהיה הרבה יותר טובים".

מייקל קאריק הוסיף: "אנחנו מעט מאוכזבים מהיכולת שלנו, אבל המשימה נשארה לנצח בבית ולעלות. נצטרך לשחק טוב יותר כדי לעשות את זה, כי היינו רחוקים משיאנו, אבל יש לנו הזדמנות לתקן באולד טראפורד".

דידייה דשאן, מאמן מארסיי, היה מרוצה, למרות שהיה חשוב לו להבהיר שהקבוצה שלו לא שיחקה על התוצאה הזו. "זה לא שרציתי 0:0, אבל היה חשוב שלא ספגנו שערים", אמר המאמן. "אני חושב שעשינו 50 אחוז מהדרך, אבל היו לנו כמה רגעים שיכולנו לכבוש ולהכריע את המשחק. זה היה קשה, אבל שיחקנו מול קבוצה נהדרת. הגומלין יהיה קשה הרבה יותר מכיוון שהתוצאה הזו משרתת את יונייטד".

סטיב מנדנדה, ששמר על שער נקי, אמר: "הלילה היה לנו משחק טוב. הדבר הכי חשוב זה שלא ספגנו שער. בסופו של דבר אני חושב שהתוצאה 0:0 היא התוצאה ההגיונית וזו תוצאה טובה בסך הכל. מנצ'סטר יונייטד היא קבוצה חזקה מאוד. לא היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל ידענו שזה הולך להיות מסובך. נגיע לגומלין עם הרבה אמונה וצניעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully