וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: באיירן מינכן ניצחה 0:1 את אינטר

מריו גומז סיפק שער חוץ דרמטי בדקה ה-90 אחרי שהבווארים ישבו לאינטר על השער. מארסיי ומנצ'סטר יונייטד סיימו ב-0:0

הנקמה של באיירן מינכן עדיין לא הושלמה, אבל בסופו של דבר באיירן מינכן עבדה קשה וזה השתלם לה עם ניצחון חוץ חשוב 0:1 על אלופת אירופה אינטר, שהייתה בטוחה שהיא מעבירה את ההכרעה לידיים שלה. מריו גומז היה סבלני מאוד יחד עם חבריו, וניצל טעות קשה של ז'וליו סזאר כדי להכריע את המחצית הראשונה בהתמודדות בין שתי פינאליסטיות הגמר מהשנה שעברה. האם שוב מחזיקת הגביע לא תצליח לשמור על התואר? התשובות יגיעו כמובן בגומלין.

את הערב הדל בשערים השלימו גם מארסיי ומנצ'סטר יונייטד, שלא הצליחו לכבוש במפגש הראשון ביניהן. האלופה הצרפתית, שחסרה את אנדרה פייר ג'יניאק, לא הסתדרה בלעדיו, אבל מנצ'סטר יונייטד הציגה יכולת רעה מאוד, וסיימה רק ב-0:0. בכל מקרה, ברור שההכרעה נמצאת בידיים שלה לקראת האירוח שלה באולד טראפורד, אז היא תהיה חייבת להציג הרבה יותר כדי לעבור לרבע הגמר. הגומלין בשני המשחקים יתקיים בעוד שלושה שבועות.

שחקני באיירן מינכן חוגגים שער של מריו גומז מול ז'וליו סזאר שוער אינטר. Sebastian Widmann, AP
בסופו של דבר הנקמה הושגה. גומז/AP, Sebastian Widmann

אינטר - באיירן מינכן 1:0

אחרי שנאבקו לפני פחות מעשרה חודשים בברנבאו על תואר אלופת אירופה, אלופת איטליה ואלופת גרמניה נפגשו לקרב חוזר בשמינית הגמר, כאשר הבווארים חיפשו נקמה קטנה בסן סירו. עבור לאונרדו הייתה זו בכורה אירופית ראשונה באינטר אחרי שזכה לרשת את רפא בניטז במהלך דצמבר, אבל זו כמובן בכורה שהוא לא ירצה לזכור. אינטר הופיעה למשחק ללא כובש שני השערים בגמר של השנה שעברה, דייגו מיליטו, שפצוע, כאשר סמואל אטו פתח לבד בחוד. זה עלה לאינטר ביוקר, שכן המשחק שלה התבסס בעיקר על ההגנה כשנראה היה שלנראזורי היו חסרים כלים התקפיים.

גם הסטטיסטיקה הלא מחמיאה שמראה שני ניצחונות בלבד משמונת משחקי צ'מפיונס נגד יריבות גרמניות באה לידי ביטוי במשחק הזה. אינטר אמנם ניסתה את מזלה עם מספר בעיטות מסוכנות, בעיקר לקראת סיום המשחק, אבל זה לא עזר, כשהבווארים הציגו שוב את שיתוף הפעולה המעניין בין פרנק ריברי לאריאן רובן, שהניב לא מעט מצבים. מריו גומז ניצל טעות קשה של ז'וליו סזאר, שהדף לא טוב כדור שנבעט לעברו על ידי רובן, והכניע בקלות את השוער בדרך לניצחון שמקרב את באיירן לשלב הבא.

דקה 1 - בעיטה חופשית של ווסלי סניידר מצאה בתוך הרחבה את אנדראה ראנוקיה, שהמשיך עם בעיטה אבל פספס את המסגרת.

דקה 20 - לואיז גוסטאבו ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק אבל פספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 22 - סמואל אטו פרץ מימין, חדר לרחבה ושיחרר כדור ליד השער לאסטבן קמביאסו, אך האיטלקי בעט לגוף של תומאס קראפט ופספס הזדמנות טובה.

דקה 24 - רובן הגביה כדור מצוין מצד ימין אל מרכז הרחבה, שם המתין ריברי שנגח מצוין, אבל הכדור נעצר במשקוף והציל את אינטר.

דקה 28 - רובן הכניס כדור טוב ללאהם, שהמשיך למרכז אל מריו גומז, אבל החלוץ שרגיל לכבוש ממצבים כאלה בדרך כלל, לא הגיע טוב אל הכדור ובעט החוצה ממרכז הרחבה.

דקה 33 - לוסיו הכניס כדור לסמואל אטו, שהמשיך עם בעיטה חזקה, אבל אינסטינקט טוב של קראפט, שהדף מצוין, מנעה את השער.

דקה 47 - רובן הכניס כדור נפלא למולר, שהתרומם לנגיחה אבל למרות המיקום המצוין הוא שלח את הכדור החוצה.

דקה 53 - רובן שייט עם הכדור מצד לצד וניצל את המהירות כדי להשתחרר מההגנה האיטית של אינטר, אבל הכדור שלו נעצר במשקוף.

דקה 57 - איבוד כדור בהגנה של באיירן הביא את מייקון למצוא את אטו, שעצר על החזה ושלח כדור שנהדף, כשגם הריבאונד לא נוצל על ידי קמביאסו שבעט מחוץ למסגרת.

דקה 85 - טיאגו מוטה החמיץ את ההזדמנות של המשחק אחרי שנגח מקרוב אחרי הרמה של סניידר, אבל זה נעצר אצל קראפט.

דקה 90 - גול! מריו גומז היה סבלני וכבש את השער החשוב אחרי שרובן הפציץ מרחוק, וגומז ניצל את ההדיפה הרעה של סזאר כדי לשלוח את הכדור מקרוב פנימה.

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, אנדראה ראנוקיה (חוסיין קארג'ה 74), לוסיו, כריסטיאן קיבו, חאבייר זאנטי, אסטבן קמביאסו, טיאגו מוטה, ווסלי סניידר, דיאן סטנקוביץ', סמואל אטו.

הרכב באיירן מינכן: תומאס קראפט, פיליפ לאהם, אנטולי טימושצ'וק, הולגר באדשטובר, דניאל פראניץ' (ברנו 38), בסטיאן שווינשטייגר, לואיז גוסטבו, אריאן רובן, פרנק ריברי, תומאס מולר, מריו גומז.

מריו גומז שחקן באיירן מינכן כובש. רויטרס
בסופו של דבר הציל אותנו מערב משמים. גומז/רויטרס

מארסיי - מנצ'סטר יונייטד 0:0

ההופעה הראשונה של מארסיי בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות הייתה בהחלט מכובדת, אבל האלופה הצרפתית יודעת שהיא הייתה יכולה להשיג הרבה יותר ביום חלש מאוד של יונייטד, שהעבירה את ההכרעה אליה לאולד טראפורד באחד המשחקים היותר אנמים שלה השנה. יונייטד איימה מעט מאוד על השער של סטיב מנדאנדה, ובהיעדרו של ראיין גיגס, התקשו האדומים לייצר מצבים.

דימיטאר ברבאטוב ו-ווין רוני עשו מעט מאוד ליד השער של מארסיי, שהכתיבה את הקצב, אבל לא הייתה מספיק מסוכנת בחלק הקדמי. ההגנה הטובה ביותר של שלב הבתים, שספגה שער אחד בלבד, התמודדה היטב עם ברנדאו, חלוצה של מארסיי, שלא הצליח לגנוב שער וסבל מחסרונו של אנדרה פייר ג'יניאק הפצוע. בסופו של דבר מאזן החוץ של יונייטד אמנם התקלקל מעט אחרי התיקו, שהצטרף לתשעה ניצחונות מעשרת משחקי החוץ האחרונים של סגנית האלופה האנגלית בליגת האלופות, אבל בכל מקרה בגומלין אלכס פרגוסון יהיה חייב לקבל הרבה יותר מהשחקנים שלו.

דקה 9 - דארן פלטשר עם ההזדמנות הראשונה הממשית של יונייטד אחרי שכדור חופשי של נני נהדף עד לפטשר, שירה, אבל נעצר אצל סטיב מנדאנדה.

דקה 29 - לוצ'ו גונזאלס הכניס כדור טוב לברנדאו בקצה הרחבה, אבל החלוץ ניסה את מזלו במספרת שלא הייתה מספיק חזקה ונעצרה על ידי אדווין ואן דר סאר.

דקה 41 - אנדרה איוו היה קרוב לכבוש אחרי שבעט כדור מסובב באיזור הקרן וכמעט והפתיע את שוער יונייטד, שעצר ברגע האחרון.

דקה 50 - ברנדאו שלח מרפק לפניו של נמניה וידיץ', אבל השופט התעלם למרות שהיה מחויב להוציא כרטיס לחלוץ מארסיי.

דקה 67 - מארסיי החזיקה בכדור והגיעה ליותר מצבים כאשר רמי התקדם והעביר לברנדאו, אבל סמולינג הצליח להרחיק את הסכנה.

דקה 71 - רמי חיפש להגביה כדור מצד שמאל אבל אף שחקן של מארסיי לא התמקם והכדור שלו נעצר אצל ואן דר סאר.

הרכב מארסיי: סטיב מנדאנדה, רוד פאני, סטפן מ'ביה, סולימאן דיאוורה, גבריאל היינצה, אדוארד סיסה (בנואה שיירו 70), לוצ'ו גונזאלס, שארל קאבורה, לוק רמי (מתיו ולבואנה 79), ברנדאו, אנדרה איוו.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושה, כריס סמולינג, נמניה וידיץ', פטריס אברה, נאני, דארן גיבסון (פול סקולס 73), מייקל קאריק, דארן פלטשר, ווין רוני, דימיטר ברבאטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully