וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינצ'נזו מונטלה רשם בכורה מוצלחת כמאמן רומא

דניאלה דה רוסי קבע 0:1 במשחק ההשלמה מול בולוניה, וסידר למאמן החדש כניסה חלקה לתפקיד. הג'אלורוסי במקום השישי

עם וינצ'נזו מונטלה לראשונה על הקווים ואחרי הטראומה במראסי שהובילה להתפטרותו של קלאודיו ראניירי, רשמה הערב (רביעי) רומא ניצחון 0:1 על בולוניה במשחק השלמה מהמחזור ה-22 בליגה האיטלקית. כזכור, המשחק ברנצו ברברה הופסק לפני כשלושה שבועות וחצי בדקה ה-18 בעקבות השלג שכיסה את המגרש, והג'אלורוסי ניצלו את המשחק החוזר כדי לקטוע רצף של ארבעה הפסדים רצופים ואולי לצאת לדרך חדשה.

כפי שהבטיח, מונטלה לא עשה חשבון לאף אחד והוריד את החבר פרנצס'קו טוטי לספסל. המאמן החדש החזיר להרכב את השוער הברזילאי דוני וכן את סימונה פרוטה ומרקו בוריילו, אבל קיבל את שער הניצחון מהקפטן השני של הקבוצה, דניאלה דה רוסי. מירקו ווצ'יניץ' חטף כדור מהגנת בולוניה בדקה ה-45 ומסר לקשר נבחרת איטליה, שנע לכיוון מרכז הרחבה ובעט כדור שפגע בדרך לרשת בשחקן יריב, כדי לזכות את רומא ביתרון מוצדק אחרי מחצית מצוינת. טוטי, אגב, נכנס בדקה ה-73 וסייע לשמור על התוצאה.

השער של דה רוסי החזיר את רומא למקום השישי בטבלה עם 42 נקודות, שש פחות מהיריבה העירונית לאציו המדורגת במקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. בולוניה, שגברה במחזור הקודם על פאלרמו, נמצאת במקום ה-12 עם 32 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully