וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשו מי לא עבר אפילו מבחנים בליגה השנייה בגרמניה?: איפה שחקני הפועל תל אביב ומכבי חיפה מאשתקד

בוקארי סובל בלוב, ווצ'יצ'ביץ רוקד ביוון ודה רידר, כרגיל, ביציע. קבלו את הרכב השחקנים העוזבים שלא יהיו בראשון בבלומפילד

ניל אברבנל

במשחק העונה השני בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, מילא ניל אברבנל את מקומו של וינסנט אניימה, ששהה אז באליפות אפריקה עם נבחרת ניגריה. השוער הצעיר שמר על שער נקי ב-0:0 בקרית אליעזר, אבל בסיום העונה החליט לצבור דקות משחק בהפועל רעננה מהליגה הלאומית. אחרי שספג רק שער אחד ב-11 המחזורים הראשונים והתבסס כשוער הטוב בליגה השנייה, אברבנל נכנע מאז בעוד 13 מקרים ונסוג ביכולתו יחד עם הקבוצה כולה (צילומים: נמרוד סונדרס, ברני ארדוב)

ז'ורז'ה טשיירה

מעוז ההגנה של מכבי חיפה אשתקד, פתח את העונה בציריך בצורה נהדרת וכבש בשלושת המחזורים הראשונים של העונה. פציעה גרמה לו להיעדר במשך כחודשיים, אך מיד לאחר מכן הוא שב להרכב וסייע לקבוצתו להתקדם עד למקום השני בטבלת הליגה השוויצרית. סך הכל טשיירה רשם 14 משחקי ליגה במדי ציריך, כולם בהרכב, ומלבד שלושת השערים כבש גם אחד עצמי (צילומים: רויטרס, יותם רונן)

דגלאס דה סילבה

2.6 מיליון יורו שילמה רד בול זלצבורג להפועל תל אביב עבור רכישתו של דגלאס דה סילבה. האוסטרים, שלא הספיקו להתאושש מפרשת הסחיטה שהביא עמו הרכש החדש, לא האמינו שכבר במשחק האימון הראשון הברזילאי יקרע את הרצועות בברכו ויסיים את העונה עוד לפני שהתחיל אותה. לצערו, את הבכורה שלו בזלצבורג יעשה דה סילבה רק בעונה הבאה (צילומים: קובי אליהו)

בירם כיאל

למרות פציעה בשרירי הבטן אותה סחב עוד משלהי העונה האחרונה בחיפה ואשר השביתה אותו לשלושה חודשים, בירם כיאל הפך תוך זמן קצר לאחד הכוכבים של סלטיק. הקשר שותף ב-13 משחקי ליגה, מהם 10 בהם פתח בהרכב, ונחשב לבעל הבית במרכז השדה של מוליכת הטבלה הסקוטית, מה שסידר לו גם בחירה יוקרתית לשחקן המצטיין של חודש ינואר. המשתדרג הגדול ממשחקי העונה שעברה (צילומים: אימג’בנק – GettyImages, יותם רונן)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

זוראב מנטשאשווילי

מישהו זוכר שהקשר הגאורגי נכנס כמחליף בהפסד של הפועל תל אביב בבלומפילד? התקופה הלא מרשימה של זוראב מנטשאשווילי במדים האדומים, למרות השער ב-1:5 הגדול על ראפיד וינה, הובילה לפרידה ולמעבר שלו להפועל אשקלון. עימותים וקנסות אצל העולה החדשה גרמו למנטש לסכם בהפועל רמת גן בינואר, אך בסופו של דבר הוא החליט לחזור לגאורגיה וחתם לשלוש שנים בשורות זסטפוני (צילומים: ברני ארדוב, איתי חסיד)

ביברס נאתכו

אחרי שפתח בקישור בשני המשחקים הראשונים מול מכבי חיפה אשתקד, ביברס נאתכו עבר לרובין קאזאן הרוסית ולא זכה לחגוג עם הפועל תל אביב את הדאבל. נאתכו השתלב בהדרגה בשורות קבוצתו החדשה, רשם 14 משחקי ליגה (10 בהרכב הראשון) וסיפק שני שערים ושלושה בישולים שהספיקו למקום השלישי. כמו חבריו מהפועל, גם נאתכו זכה להשתתף בליגת האלופות (פתח מול קופנהאגן ופנאתינייקוס, לא שיחק מול ברצלונה) ונשר עם קאזאן לליגה האירופית (צילומים: אימג’בנק – GettyImages, ברני ארדוב)

מוחמד כליבאת

אוהדי מכבי חיפה לא יכולים לשכוח איך בפיגור של 1:0 במשחק העונה האחרון, זרק אלישע לוי למים הקרים את מוחמד כליבאת הצעיר, שרשם הופעת בכורה ברגע השיא של העונה. הרכש מנצרת עילית לא הצליח למנוע את ההפסד, קיבל עוד דקות משחק פה ושם ובקיץ הושאל להפועל עכו. יכולת טובה בקבוצה למרות היותו מחליף בדרך כלל (ארבעה שערי ליגה, עוד אחד בגביע הטוטו) הקנתה לו גם מקום בנבחרת הצעירה, במסגרתה כבש כבר שני צמדים במשחקי אימון (צילומים: ברני ארדוב)

נמניה ווצ'יצ'ביץ'

הקשר הסרבי הקירח פתח את העונה בהפועל תל אביב בצורה נהדרת, אך פציעה קשה במחזור ה-12 השביתה אותו עד תום העונה וגרמה לו לשוב בקיץ לקבאלה היוונית. ווצ'יצ'ביץ בן ה-31, שכבש שני שערים ב-19 משחקים (15 בהרכב) נחשב לאחד השחקנים המובילים של קבאלה, שנהנית מעונה מפתיעה ונמצאת במקום החמישי ביוון. את הפציעה הוא הותיר הרחק מאחוריו (צילומים: ברני ארדוב)

דניאל דה רידר

16 דקות בבכורה ופציעה אחת בראש – אלה היו מנת חלקו של דניאל דה רידר ב-0:0 בחיפה. לאחר מכן היה הקשר אחראי לשער ניצחון משמעותי מול בני יהודה וכמובן שותף לדאבל של הפועל תל אביב. בתום תקופת ההשאלה שב דה רידר לוויגאן האנגלית, בשורותיה רשם משחק אחד בלבד בגביע נגד האל סיטי (עוד ארבעה על הספסל). למרות המקום הטוב ביציעי הפרמיירליג, ההולנדי נבחן בשורות ולנסיין הצרפתית ואאכן הגרמנית, אך לא השיג חוזה ונתקע באנגליה (צילומים: אימג’בנק – GettyImages, ברני ארדוב)

סאדאת בוקארי

שחקן המריבה בין שתי הקבוצות, סאדאת בוקארי, אמנם לא שיחק במפגשים מול הפועל תל אביב, אך התגלה כפלופ מהדהד במכבי חיפה ולמעשה סימל את סיום העונה הכושל של הירוקים. בוקארי התאמן בקיץ בהפועל אשקלון, אבל בסופו של דבר חזר לטוניסיה, לא השתלב ונדד ללוב! כן, החלוץ הגנאי הגיע באוקטובר לקבוצת אל מדינה מטריפולי על תקן של שחקן בעייתי, אך הספיק בכל זאת לכבוש שלושה שערים. לא מן הנמנע כי המהומות בלוב יגרמו לו לברוח משם בקרוב (צילומים: יותם רונן, טל לוי)

שלומי ארבייטמן

28 השערים שהבקיע שלומי ארבייטמן בעונה הקודמת, סידרו לו חוזה לשלוש שנים בגנט הבלגית. לחלוץ לקח זמן להתאקלם לחיים בבלגיה, אבל אחרי ישיבה ממושכת על הספסל הוא קיבל את הקרדיט בהרכב בתשעה משחקי ליגה, והשיב עם שלושה שערים. ארבייטמן כבש גם צמד בגביע והוסיף שער יוקרתי לרשת ספורטינג ליסבון בליגה האירופית. מאז הפגרה הוא מתנדנד בין ההרכב לספסל ועדיין מחפש את השער הראשון ב-2011 (צילומים: רויטרס, ברני ארדוב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully