וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד דורשת להעניש את יזרעאלי ולזכות את טפירו

23.2.2011 / 18:13

הנהלת המועדון הגישה מכתב ליועמ"ש של האיגוד: "לא ייתכן כי שחקן יזרה חול בעיני השופט". גלבוע/גליל מסרה: "דוחים הטענות"

אירועי המשחק בין מכבי אשדוד לגלבוע/גליל עליון, בו היה עימות בין גוני יזרעאלי למאיר טפירו, לא שוכחים. היום (רביעי) שלחה אשדוד מכתב ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, ובו הגישה תלונה על התנהגות בלתי ספורטיבית של גארד האלופה ובקשה לפטור מעונש את הקפטן שלה. בשם אשדוד כתב את המכתב סגן יו"ר הקבוצה, שבי מיכאל, ששלח העתקים גם ליו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, למנכ"ל איגוד הכדורסל, יעקב בן שושן, רכז הליגות, נפתלי גושן, ויו"ר איגוד השופטים, ראובן וירובניק.

במכתב נכתב בין היתר: "כשתי דקות לקראת סיום המשחק בין מכבי לאשדוד לבין גלבוע/גליל עליון, הורחק קפטן מכבי אשדוד, מאיר טפירו, בטענה כי חבט בשחקן גוני יזרעאלי. איני נכנס לסוגיית הטעות בהחלטת השופט, או למצער הטעות בשיקול הדעת, ואבקש להתמקד בהתנהגות הבלתי ספורטיבית של השחקן, אשר גרמה לנזקים גדולים ולעגמת נפש גדולה למועדון מכבי אשדוד ולשחקן מאיר טפירו. לא ייתכן כי שחקן יתחזה בצורה מודעת וזדונית, יטעה את השופט ויזרה חול בעיניו באופן כה מביש. אני פונה בתלונה על התנהגותו המבזה של יזרעאלי ומבקש כי תענישו אותו למען יראו ויראו. בנוסף, אנו מבקשים לזכות מכל עונש את טפירו".

מגלבוע/גליל עליון נמסר בתגובה: "עד כה הקפדנו לכבד החלטות של שופטים ושל מוסדות האיגוד, גם כאשר הן נראות לנו מוטעות, וכך נמשיך לעשות. לטעמנו, כך צריכה לנהוג קבוצה מקצועית אשר מכבדת את עצמה. צר לנו על האופן שבו בחרו לנהוג אנשי מכבי אשדוד; מדובר בסגנון צורם במיוחד – אבל אין לנו כל רצון להתנצח עימם. טענותיו של סגן היושב ראש המכובד מופרכות ואנחנו דוחים אותן מכל וכל. כל החלטה של איגוד השופטים ו/או איגוד הכדורסל תכובד על ידנו, כפי שהיה מאז ומתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully