וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נענשה שוב במשחק ללא קהל

23.2.2011 / 18:14

הצהובים הועמדו לדין בעקבות הקריאות נגד טועמה בדרבי וייענשו נגד עכו. בכיר בקבוצה: "נודף מהפסיקה ריח לצביעות"

מכבי והפועל תל אביב הגיעו היום (רביעי) לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל אחרי שהועמדו לדין בעקבות אירועי הדרבי האחרון מלפני שבועיים. הצהובים, שהועמדו לדין בעקבות הקריאות הגזעניות לעברו של סלים טועמה, נענשו במשחק אחד ללא קהל בפועל. כמו כן הם ספגו עונש של משחק אחד ללא קהל על תנאי למשך שנה וקנס של 30 אלף שקל.

העונש של הצהובים יחול במשחק הבית הקרוב שלהם נגד הפועל עכו. זו הפעם הרביעית העונה שמכבי תל אביב סופגת את העונש הקשה הזה, שמונע מהאוהדים שלה לראות את קבוצתם בבלומפילד. הקבוצה ספגה את העונש ולא הייתה יכולה לארח את אוהדיה במשחקים נגד מכבי חיפה ובני סכנין בגביע הטוטו ומול הפועל פתח תקוה בליגה.

במכבי תל אביב קיבלו בהפתעה ובכעס רב את פסיקת בית הדין. בקבוצה מתכוונים לערער דרך היועץ המשפטי של הקבוצה עו"ד מורן מאירי על חומרת הדין. בכיר במכבי אמר הערב לוואלה! ספורט: "עצם ההחלטה להעמיד אותנו לדין הייתה לא חכמה בלשון המעטה. מהפסיקה עצמה נודף ריח של צביעות. זו פסיקה שאינה משרתת לא את הכדורגל הישראלי ולא את העוסקים בדבר".

עוד הוסיף הבכיר ואמר: "יש כאן איפה ואיפה מוחלטת בין הקבוצות, ואם ממש רוצים אז אפשר בכל איצטדיון ובכל משחק למצוא סעיף של העמדה לדין. צריך לזכור שמכבי תל אביב עשתה ועושה מאמצים רבים בכל הקשור למיגור תופעות אלימות וגזענות". הערעור יוגש לקראת יום רביעי הבא, אז צפוי בית הדין לדון בהחלטה. "זו פסיקה והחלטה שגורמת לנו ליאוש מכל הנושא הזה, וחבל שלא הופעל יותר שיקול דעת הן בעצם ההעמדה לדין והן בפסיקה על העונש עצמו".

גם הפועל תל אביב הועמדה לדין בשל קריאות גזעניות. כזכור, אוהדים של האדומים השמיעו נהמות לעבר ג'יבריל סידיבה. אלא שהעונש לאדומים היה קל יותר שכן לא מדובר בעבירה חוזרת. הפועל תל אביב ספגה עונש של משחק אחד ללא קהל על תנאי כמו גם קנס של 30 אלף שקל.

גם הפועל באר שבע הועמדה היום לדין משמעתי בשל התפרעות אוהדיה בשבת במשחק נגד הפועל תל אביב אחרי שתפוח נזרק לעברו של דדי בן דיין. בעקבות ההתנהגות של האוהדים, ספגה באר שבע קנס של 5,000 שקל. הדיין דוד לב האשים את באר שבע בסעיף של התנהגות בלתי ספורטיבית של האוהדים והטיל גם עונש רדיוס לשנה על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully