וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס הבטיחה את המקום הראשון בבית ח'

היוונים הביסו את פנרבחצ'ה/אולקר 65:80 בטורקיה וזכו בביתיות. קאחה לבוראל ניצחה את מלאגה, סיינה את פילזן

שעון החול של שלב הטופ 16 הולך ומתרוקן, והערב (חמישי), מלבד ניצחונה של ברצלונה מול מכבי תל אביב, הבטיחה גם ריאל מדריד את ראשות הבית שלה, כשגברה על פרטיזן בלגרד 56:61, וסידרה לעצמה את הביתיות בהצלבה. משחק מעניין מאוד עבור דייויד בלאט נערך בבית ה', שם ניצחה קאחה לבוראל את מלאגה 63:78, והיא קרובה להפוך ליריבה של הצהובים בשלב ההצלבה.

בבית ח' אולימפיאקוס גמלה לפנרבחצ'ה אולקר על התבוסה במשחק הראשון וניצחה אותה בטורקיה 65:80. בזכות הניצחון ב-15 הפרש, היוונים הבטיחו כבר הערב את הבכורה בבית. ולנסיה ניצחה את ז'לגיריס 74:80 בקובנה ושמרה על סיכוי לעלות להצלבה, בעוד סיינה התקרבה מאוד אל השלב הבא עם ניצחון גדול על אפס פילזן, 76:88 בבית.

בית ה'

קאחה לבוראל - מלאגה 63:78

הדרבי הספרדי היה חד צדדי למדי, כשהבאסקים עושים צעד חשוב בדרך להבטחת המקום בהצלבה, ככל הנראה לשחזור סדרת גמר הליגה הספרדית נגד ברצלונה. הקבוצה של דושקו איבנוביץ' בנתה את היתרון בעיקר ברבע הראשון (14:24) ואחר כך רק הגדילה אותו במעט. מרסליניו הוארטס הוליך את הדרך עם 18 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ובראד אולסון הוסיף 16. נדזאד סינאנוביץ' קלע 18 בצד השני וג'ואל פרילנד תרם 15.

בית ז'

פרטיזן בלגרד - ריאל מדריד 61:56

בריאל התעקשו להסביר ערב המשחק שהם לא מקלים ראש ביריבה שלא ניצחה ולו משחק אחד בטופ 16, אבל למרות שהתוצאה לא מאוד מרשימה, אטורה מסינה ושחקניו עלו למאזן 0:5 והבטיחו את המקום הראשון בבית ז'. רבע שני של 6:18 הוליכו את הספרדים ליתרון מבטיח בן 15 נקודות במחצית ולמרות שפרטיזן התעקשה לחזור למשחק במחצית השנייה, היא לא עשתה יותר מלהתקרב. אנטה טומיץ' קלע 21 עבור ריאל, אבל המצטיין היה ניקולה מירוטיץ', שקלע 13 נקודות והוריד 9 ריבאונדים. יאן וסלי קלע 15 עבור המארחת וראשקו קאטיץ' הוסיף 14 ו-8 ריבאונדים.

סיינה - אפס פילזן 76:88

שתי הקבוצות ידעו שניצחון יקרב אותן מאוד אל שלב ההצלבה, אבל סיינה עשתה את העבודה בבית עם ניצחון ב-12 הפרש, שמחק כליל את הפער 2 הנקודות בו ניצחו הטורקים את המשחק הראשון. המחצית הראשונה היתה צמודה מאוד כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח, אבל ריצת 11:21 של סיינה ברבע השלישי הובילה אותה אל הרבע האחרון בפער דו ספרתי, ממנו אל הצליחו האורחים לחזור. מילובאן ראקוביץ' הוליך את סיינה עם 15 נקודות, רימאס קאוקינאס הוסיף 14. את פילזן הוליך איגור ראקוצ'ביץ' עם משחק גדול של 24 נקודות.

בית ח'

פנרבחצ'ה/אולקר - אולימפיאקוס 80:65

למרות שהיא הובסה 84:70 במשחק הראשון ולמרות שפנר/אולקר בהחלט מרשימה העונה, אולימפיאקוס סירבה להפסיד פעם נוספת והבטיחה את המקום הראשון בזכות ניצחון חוץ מרשים ב-15 הפרש - בדיוק ההפרש לו הייתה זקוקה. 15,800 צופים באיסטנבול ראו משחק צמוד במחצית הראשונה ואת הקבוצה שלהם רצה ל-3:13 בתחילת הרבע השלישי כדי לעלות ל-37:49. בשלב הזה אולימפיאקוס התעוררה, נגסה במינוס ולבסוף הורידה את הפיגור לנקודה.

את המומנטום שלהם, היוונים משכו גם לתוך הרבע האחרון ופתיחה של 0:8 סידרה להם יתרון 55:62 מבטיח. היוונים המשיכו ללחוץ על הגז וידעו שניצחון בלמעלה מ-14 הפרש יבטיח להם את המקום הראשון כבר הערב, ושלשה של תאו פפאלוקאס לפני הסיום קבעה 65:80. זוראן ארצג הוליך את אולימפיאקוס עם 21 נקודות, ראשו נסטרבויץ' תרם 16 ו-9 ריבאונדים ולוקאס מברוקפלאידיס קלע 16 משלו. רוקו אוקיץ' קלע 14 אצל הטורקים וטרנס קינסי הוסיף 12. יותם הלפרין הפצוע לא שיחק באולימפיאקוס.



ז'לגיריס - ולנסיה 80:74

שתי הקבוצות הגיעו למשחק ללא הרבה סיכוי לעלות להצלבה, אבל בעוד ז'לגיריס למדה הערב שהיא סיימה את דרכה ביורוליג, לוולנסיה עוד יש סיכוי קטן. המשחק היה צמוד לאורך מרבית הדקות, כשבסיום הרבע השלישי ותחילת הרביעי הספרדים מצליחים לברוח מעט ולעלות ל-57:68. מנטאס קלינייטיס ומרטינאס פוצ'יוס החזירו את ז'לגיריס לתמונה לקראת הסיום והליטאים כבר הורידו ל-75:74, אבל שם זה נגמר. עומר קוק וננדו דה קולו קלעו מהקו והבטיחו ניצחון. ג'רמי ריצ'רדסון ודל קולו קלעו 17 כל אחד עבור המנצחת, בעוד רפא מרטינז תורם 14 משלו. דוואן קולינס הוליך את ז'לגיאריס עם 15 נקודות ופאוליוס ינקונאס קלע 14.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully