וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב ספיר: "המגעים עם ההולנדים על גל נדחו לקיץ"

23.2.2011 / 12:30

בעלי הפועל ראשון לציון התייחס למו"מ על המעבר של בנו, שמשחק בקבוצה: "הייתה בעיה עם הצבא וגם בית"ר רצתה אותו"

בלמה של הפועל ראשון לציון מהלאומית, גל ספיר, היה אמור בחלון ההעברות האחרון לעבור לקבוצה מהליגה הראשונה בהולנד, אך המהלך לא יצא לפועל. לאחר מכן ספיר היה קרוב לחתימה בבית"ר ירושלים, לאחר שמאמן הקבוצה דאז אורי מלמיליאן, רצה את השחקן, אך לאחר סיום תפקידו בקבוצה לא יצא המהלך לפועל. אחת הסיבות לאי מעברו של ספיר להולנד היה קשיים שהערים על העסקה בשלב זה אביו, רביב ספיר, מבעלי הקבוצה, שסבר שבנו יהיה בשל יותר לצאת לאירופה בסיום העונה, ולא רצה לפגוע בקבוצתו, במהלך לא שגרתי לאבא של שחקן.

"התנגדתי למעברו של גל משני טעמים עיקריים", התייחס רביב ספיר לנושא בשיחה עם וואלה! ספורט, "קודם כל כי היה צריך לטפל בשחרור מהצבא, כי הוא חייל, וחלון הזמן היה קצר מדי מכדי שנטפל בעניין הזה. באותה תקופה היה גם על הפרק את המעבר לבית"ר ירושלים, שזה טורפד לבסוף, לאו דווקא בגלל עזיבתו של מלמיליאן, אלא בגלל נושא של תנאים שלא היו טובים למועדון ולגל, ולא נושאים כספיים. התנאים נדחו על ידי סוכנו גלעד קצב. המגעים עם הקבוצה בהולנד לא הופסקו אלא נדחו לחלון ההעברות הבא בתום העונה. זה היה בעיה גם מהצבא, גם נושא בית"ר היה פתוח, וגם לא רציתי לפגוע בראשון, שהייתי צריך למצוא תחליף בזמן קצר שלא היה קל למצוא".

ספיר (20), הגיע לראשון לציון לפני שנתיים מקבוצת הנוער של הפועל תל אביב לאחר שהספיק לעבור קודם כל במחלקות הנוער של הכח רמת גן ומכבי תל אביב. הוא נחשב לאחד הבלמים המובילים בליגה השנייה, ונמנה בעבר על סגל הנבחרת הצעירה של גיא לוזון. העונה הוא כבש שער אחד, בגביע המדינה מול בני סכנין, לאחר שבעונה שעברה הוביל את קבוצת הנוער של המועדון לזכייה בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully