וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר טוב: כדורסל הנשים נגד הפארסות של הפועל ת"א

ועדת הנשים של איגוד הכדורסל החליטה לחייב סגל של 10 שחקניות בכל קבוצה כדי למנוע את מקרה הפועל תל אביב

ועדת הנשים של איגוד הכדורסל התכנסה היום (רביעי) במשרדי האיגוד כדי לקבוע את מאמני הנבחרות השונות, ובנוסף קבעה כי החל מהעונה הבאה, כל קבוצה בליגת העל לנשים תחוייב לרשום 10 שחקניות בסגל לכל משחק. ההחלטה הזו נקבעה למעשה כדי למנוע מקרים כמו של הפועל תל אביב בעונה הנוכחית, שהביאה איתה למשחקים מסויימים חמש שחקניות בלבד, וזאת רק כדי לא להתפרק. בנוסף, כל קבוצה תצטרך להוכיח רף תקציב של מיליון שקלים, עד ל-1 לאוגוסט 2011 לא כולל חובות עבר.

הוועדה המליצה ואישרה את שינוי שיטת המשחקים בעונת 2011/2012, לפיה יבוטלו משחקי רבע גמר סל ויחזרו לשיטה הקודמת לפיה ישוחקו המשחקים בבית עליון של 6 קבוצות ובית תחתון של 6 קבוצות. משחקי חצי הגמר והגמר ייערכו כמתוכנן, בסדרת משחקים של הטוב מחמישה משחקים.

לאחר דיון אישרה הוועדה את מאמני נבחרות הנשים השונות, לפי הרשימה שהוצגה על ידי מנהל העל של נבחרות הנשים אלי רבי. עדני דגן ידריך את נבחרת העתודה, כשארז דגן ימשיך בתפקידו כמאמן נבחרת הקדטיות ורועי איזזנברג ימשיך כמאמן נבחרת הנערות. נבחרת הנשים תמשיך בהרכבה המקצועי עם אלי רבי בשנה החמישית שלו כמאמן ראשי, כשטל נתן ימשיך כעוזרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully