וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'ו גונזאלס: "יונייטד? גם מארסיי היא קבוצה גדולה"

קשרה של אלופת צרפת מוכן לקרב מול המוליכה האנגלית: "היא קבוצה גדולה, אך גם היא יכולה להיכשל ומקווה שזה יקרה מולנו"

ערב המשחק הגדול מול מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות, התייחס קשר מארסיי לוצ'ו גונזאלס ליריבה וטען שהצרפתים לא צריכים לפחד מהמחשבה להדיח את השדים האדומים מהמפעל. מארסיי הגיעה לשלב הנוקאאוט לראשונה מאז שזכתה בגביע האלופות אי שם ב-1992/3, בעוד יונייטד הספיקה לזכות מאז פעמיים בגביע ופעם נוספת להגיע לגמר. למרות זאת ועל אף העובדה שמנצ'סטר יונייטד מוליכה את הליגה האנגלית ונחשבת פייבוריטית ברורה לעבור את מארסיי, גונזאלס נשאר אופטימי.

"אנחנו לא חושבים על מנצ'סטר יונייטד כעל מוליכת הפרמיירליג, אלא כעל עוד קבוצה שאנחנו צריכים להתמודד מולה, בלי חשש ועם הרבה מלחמה מהרגע הראשון", אמר גונזאלס, "בשבילנו כדי לנצח את יונייטד אנחנו חייבים לקחת כמה סיכונים. מנצ'סטר יונייטד היא קבוצה גדולה בגלל השמות שמשחקים אצלה, אבל גם הם יכולים להיכשל ואני מקווה שזה יקרה נגד מארסיי".

גונזאלס בן ה-30 עזב את פורטו בסוף עונת 2008/9 למארסיי, איתה זכה באליפות ראשונה מאז 1995. הקשר טוען שמארסיי לא תתן תשומת לב מיוחדת לווין רוני: "אין לנו אובססיה מיוחדת לרוני", אמר לוצ'ו, "הוא לא החלוץ היחיד שלהם וזו תהיה טעות גדולה בשבילנו לחשוב כך.

"מארסיי היא גם קבוצה גדולה וכמובן שנצטרך מזל נגד מועדונים כל כך גדולים. אני רוצה לחוות סיפוק גדול של הדחת קבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד. במהלך תקופתי בפורטוגל שיחקתי במשחקים גדולים, אבל לא הצלחתי לנצח את מנצ'סטר יונייטד. זה האתגר הגדול שלי עכשיו. המטרה שלנו היא לא לספוג שער בוולודרום ולצאת לאולד טראפורד עם סיכוי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully