וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסדות פיפ"א דנים בתביעה נגד מ.ס אשדוד

הקבוצה הליברית ליסקאר תובעת סכום של רבע מיליון דולר בגין הפרת הסכם רכישה, עליו חתום בן זקן שאמר: "קשקוש מוחלט"

הוועדה למעמד השחקן של פיפ"א תדון בימים הקרובים בתביעה שהוגשה לה נגד קבוצת מ.ס אשדוד ומנהליה. בימים האחרונים נשלח כתב התביעה, אותו הגישה קבוצה ליברית בשם ליסקאר, שיגיע בהמשך גם לידיעת ההתאחדות לכדורגל בישראל.

הפרשה החלה במועד ההעברות בקיץ האחרון, כשאשדוד סיכמה עם ליסקאר על העברתו של החלוץ הליברי פטריק דופלה. מכתב התביעה, שהוגש על ידי נציג הקבוצה עו"ד אלדד אהרוני, דורשת הקבוצה לפצותה בסכום של 250 אלף דולר, בטענה כי בין הצדדים נחתם הסכם בו מתחייבת אשדוד לרכוש ממנה את החלוץ בסכום של 150 אלף דולר. מאוחר יותר אשדוד התנערה מההסכם, דופלה נזרק מהקבוצה ונותר לטענתו ללא קורת גג. עוד עולה מכתב התביעה, כי אשדוד הפרה שלא בתום לב את חוזה הרכישה ושחררה את השחקן, שהיה חתום אף הוא על חוזה לחמש שנים וזאת מבלי ששילמה את הכסף אותו התחייבה לשלם לליברים "תוך העלאת טענות שונות ומשונות". מי שחתום על ההסכם מטעם אשדוד, הוא ג'קי בן זקן.

עוד על פי התביעה שהוגש לפיפ"א, הואיל ועניין שחרורו של השחקן מאשדוד אירע סמוך לעונת פתיחת המשחקים, ניסתה הקבוצה הליברית למזער את הנזק ומכרה את השחקן להפועל כפר סבא תמורת 50 אלף דולר. סכום התביעה נקבע תוך חישוב ההפרש (100 אלף דולר) בין העסקאות, עבור אובדן זכויות עתידיות שלה במקרה שהשחקן יימכר לקבוצה נוספת (100 אלף דולר נוספים) ועבור פיצוי הסתמכות (50 אלף דולר). עו"ד אהרוני מסר בתגובה: "אני יכול לאשר שהתביעה הוגשה בפיפ"א ואני מאמין שיש לה בסיס משפטי. אני סומך על המוסדות המשפטיים של פיפ"א שיטפלו בנושא כראוי. כך או כך, הדברים יתבררו במקום הראוי לו, בבית הדין".

הבעלים של מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן מסר בתגובה: "טרם קיבלנו את כתב התביעה, אם כי יש לציין כי ההסכם עם השחקן היה כפוף לבדיקות רפואיות. כשנקבלו, עורכי הדין שלנו יטפלו בו. מבחינתי מדובר בקשקוש מוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully