וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בברצלונה: אח של גווארדיולה ייצג שחקן שברח

בברצלונה הופתעו לגלות שדווקא פרה גווארדיולה, אחיו של פפ, היה נציגו של כוכב הנוער בן ה-16 שעזב לארסנל: "זה מדהים"

בזמן שהרוחות מתחממות לקראת הגומלין בין ברצלונה לארסנל, בברצלונה מובכים לגלות שאחד האחראים לגניבה האחרונה של ארסנל ממחלקת הנוער של הבלאוגרנה היה לא אחר מאשר אחיו של פפ גווארדיולה.

בשבוע שעבר ארסנל הצליחה להעביר לשורותיה את ג'ון מיקל טוראל הרפר, שנחשב לכישרון העולה במחלקת הנוער של בארסה, ועשתה זאת בדיוק בשבוע שבו מלאו לנער 16 שנים, כפי שדורש החוק. בברצלונה לא אהבו את המעבר לארסנל, שכבר הצליחה לחטוף לקטלאנים בעבר את ססק פברגאס באותה שיטה. הדבר המפתיע, בכל אופן, זה העובדה שהשחקן מיוצג על ידי פרה גווארדיולה, אחיו של מאמן הקבוצה הבוגרת פפ.

לטענת אחיו של פפ, הוא ניסה לשכנע את השחקן להישאר, אך בברצלונה עדיין מורמות גבות. "הנשיא סנדרו רוסל מנסה לוודא שלא יהיו בקבוצה יותר מקרים מוזרים כמו שהיה לנו בעבר עם פברגאס", אמר גורם בברצלונה, "בגלל זה מדהים לגלות ששחקן כישרוני עוזב אותנו בזמן שהוא מיוצג על ידי אח של המאמן".

בימים האחרונים מחריפה המתיחות בין בארסה לארסנל, והכותרת הראשית של "אל מונדו דפורטיבו" זעקה "אויב הציבור" לצד תמונתו של ארסן ונגר. בכתבה הוזכרו אמירות בוטות שלו נגד ברצלונה, וזאת בעיקר בעקבות הניסיונות של אלופת ספרד לצרף את ססק פברגאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully