וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "חשבנו שהקאמבק שלנו יהיה קל יותר"

גם אנדי רם מודאג מהיכולת שלו ושל ארליך לפני הדייויס: "נקווה להתאושש מול פולין". על היחסים: "כמו זוג נשוי שהתגרש וחזר"

אנדי ורם ויוני ארליך סובלים מפתיחה לא מרשימה של העונה. צמד הטניסאים רשמו השנה כבר ארבע הדחות כבר בסיבוב הראשון של הטורנירים שבהם השתתפו, והשניים, שכבר זכו בגראנד סלאם ב-2008 (אוסטרליה) ודורגו בטופ-10 של עולם הזוגות, מתקשים לחזור לעצמם בינתיים.

"לא כיף לנו להפסיד", אמר הבוקר (רביעי) אנדי רם לגלי צה"ל, "חשבנו שהדברים יבואו לנו יותר בקלות, ששחקנים 'יפתחו מולנו רגליים'. אני גם הייתי קצת פצוע, התחלנו להפסיד כמה משחקים, ופתאום איבדנו קצת ביטחון. בכל ענף יש עליות וירידות, ונקווה שזה יסתדר בקרוב. זה בסך הכל חודשיים קשים. חשבנו שהכל יהיה מהיר, שנחזור בקלות להציג את היכולת שאפיינה אותנו לפני שנפרדנו, אבל מתברר שזה לא כל כך פשוט".

עכשיו רם וארליך מתכוננים למפגש גביע הדייויס מול פולין. "נקווה שהדייויס יביא לנו את הביטחון להמשך, אנחנו תמיד נהנים לשחק מול הקהל בארץ", אמר רם, "אני חושב שבעשרת המפשים האחרונים שלנו הבאנו את הנקודות. חוץ מזה, האולימפיאדה בלונדון זו המטרה הגדולה שלנו. זו מטרה רחוקה, אבל על זה אנחנו חושבים".

רם ציין שהיחסים בינו לבין ארליך מצוינים. "לצערי, יש לנו יותר מדי זמן לדבר ולא לשחק", אמר רם, "יש לנו קשר של אחים, אנחנו כל היום ביחד, מארוחת הבוקר ועד הלילה. התגעגעתי אליו, לטוס איתו ולקשקש איתו. ביחסים האישיים טוב לנו, עכשיו נקווה שיגיעו גם הניצחונות. אנחנו זוג נשוי, שהתגרש וחזר".

אחרי המפגש מול פולין בדייויס, ארליך ורם ייצאו לארה"ב לטורנירים באינדיאן וולס ובמיאמי. "הברך שלי כאבה תקופה מאוד ארוכה, אבל זה לא תירוץ", אמר רם, "אנחנו אופטימיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully