וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בלקפול ניצחה 1:3 את טוטנהאם

שערים של אדם, קמפבל ואורמרוד סידרו לקבוצה של איאן הולוואי עלייה למקום ה-11. התרנגולים נותרו במקום הרביעי

יותר מחודשיים חיכו בבלומפילד רואד כדי לארח את טוטנהאם. הערב (שלישי) בלקפול השלימה את המשחק, שנדחה מהמחזור ה-18 בעקבות השלג הכבד שירד בעיר בתחילת דצמבר. הקבוצה של איאן הולוואי השלימה את המשחק החסר שלה בצורה מושלמת עם 1:3 גדול על טוטנהאם, בזכות שערים של צ'רלי אדם, די ג'יי קמפבל וברט אורמרוד. לכתומים זהו ניצחון ראשון אחרי שישה משחקים ברציפות, בהם צברה נקודה אחת בלבד.

בעקבות הניצחון המרשים, הצליחה בלקפול לברוח מהתחתית ולעלות עד המקום ה-11 בליגה עם 32 נקודות. מנגד, הקבוצה של הארי רדנאפ, שרק לפני שבוע ניצחה את מילאן בסן סירו, ספגה הפסד משפיל ונותרה במקום הרביעי, שתי נקודות מעל צ'לסי לה יש משחק חסר ושתיים פחות ממנצ'סטר סיטי הרביעית.

הקבוצה המקומית עלתה ליתרון בדקה ה-18 לאחר שסבסטיאן באסונג הכשיל ברחבה את די ג'יי קמפבל. צ'רלי אדם המצוין בעט את הפנדל חזק לפינה ולא הותיר שום סיכוי לגומש בדרך ל-0:1 לכתומים של איאן הולוואי. בדקה ה-42 כבשה בלקפול את השני לאחר שביצעה התקפה מתפרצת כמו שכתוב בספר. קמפבל הכניס מסירת עומק לסרגיי קורנילנקו, שהשאיר עם העקב לג'יימס ביטי. החלוץ האנגלי הוותיק הגביה לרחבה וקמפבל בעט מקרוב ומהאוויר פנימה, 0:2 לבלקפול.

העולה החדשה הצליחה למצוא גם את השער השלישי בדקה ה-80, הפעם אחרי טעות קשה של בנואה אסו אקוטו. המגן הצרפתי ניסה לעשות דריבל בתוך הרחבה ואיבד לברט אורמרוד, שנותר לבד מול גומש ובעט פנימה את ה-0:3. התרנגולים עוד הצליחו לצמק בתוספת הזמן לאחר שער יפהייפה של רומן פאבליוצ'נקו, אך גם זה לא המתיק את הגלולה ונגמר ב-3:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully