וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: נימבורק ואלבה ברלין ממשיכות להפסיד

קבוצתו של גינזבורג ספגה הפסד חמישי אחרי 88:86 מול אסטודיאנטס, ניסים לא שיחק. קבוצתו של קצורין הפסידה לבנטון

קבוצותיהם של שני המאמנים הישראלים שנותרו בשלב הטופ 16 של היורוקאפ, ננו גינזבורג (נימבורק) ומולי קצורין (אלבה ברלין) שיחקו הערב (שלישי) משחקים שנערכו לפרוטוקול בלבד עבורם אחרי שנותרו ללא סיכוי להעפיל להצלבה. נימבורק נותרה ללא ניצחון בשלב 16 האחרונות אחרי הפסד חמישי 88:86 לאסטודיאנטס.

הקבוצה הצ'כית הייתה קרובה להשיג את הניצחון הראשון, אבל נכנעה למשחק מצוין של הרנן יסן, שסיים עם 18 נקודות. נימבורק הובילה כבר 42:51 במחצית ו-62:69 ברבע השלישי, אבל ספגה 26 נקודות ברבע האחרון ובסופו של דבר הפסידה. אפיק ניסים לא שיחק, כשהבולט בשורות נימבורק היה ולדימיר סטימאץ', שסיים עם 22 נקודות ושבעה ריבאונדים. טרה סימונס מיודענו קלע 15 נקודות.

גם אלבה ברלין נוצחה במחזור החמישי אחרי שהקבוצה הגרמנית נכנעה 82:74 מול בנטון טרוויזו, מה שמשאיר אותה עם ניצחון אחד מחמישה משחקים, בעוד היריבה האיטלקית הבטיחה את העלייה. אלבה הייתה צמודה במשך 20 דקות, אבל בנטון הצליחה לברוח במחצית השנייה בעיקר בזכות יכולת טובה של דווין סמית', שקלע 35 נקודות ותרם גם תשעה ריבאונדים. הייקו שוורציק היה הקלעי המוביל של הגרמנים עם 18 נקודות. ג'וליוס ג'נקינס קלע 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully