וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחונות למכבי עירוני חדרה ואליצור כרמיאל

נפתח שלב הפלייאוף התחתון בליגת העל: המעפיל הובילה נגד כרמיאל, אבל הפסידה 3:1. ניצחון קליל לחדרה על עירוני בת ים

שלב הפלייאוף התחתון בליגת העל נפתח היום (שלישי) כאשר מכבי עירוני חדרה שמרה על המקום הראשון אחרי ניצחון משכנע 0:3 על עירוני בת ים האחרונה. אליצור כרמיאל התגברה עם 1:3 על הפועל המעפיל.

באולם מגדים המעפיל גרמה כאב ראש לכרמיאל במערכה הראשונה וניצחה אותה 13:25. אלא ששחקניו של יצחק קלפן התעוררו בהמשך ודרסו 17:25 את המעפיל במערכה השנייה. המגמה נמשכה גם במערכה הבאה שבה ניצחה כרמיאל 15:25. במערכה הרביעית, כשריח המערכה החמישית היה באוויר, הובילה המעפיל אבל קאמבק מרשים של כרמיאל סידר לה 22:25 וניצחון במשחק כולו. "המעפיל שיחקה טוב ועשתה לנו חיים קשים, אבל אני שמח שידענו לנצח והכי חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות", סיכם קפלן באתר איגוד הכדורעף.

מכבי עירוני חדרה ניצחה כאמור 0:3 את בת ים אחר 12:25, 12:25, 10:25 והשוותה את כמות הנקודות לזו של מ.כ. נווה שאנן שלא שיחקה הערב, זאת לקראת המפגש ביניהן במחזור הבא. הקבוצה של ז'ניה ליפשין מנסה להתרחק מאליצור כרמיאל בכדי להבטיח לעצמה ביתיות בסדרות ההישרדות.

מחר (רביעי) יפתח הבית העליון כשמכבי תל אביב תארח את א.ס. רמת השרון (הדר יוסף, 20:30) שישה ימים לאחר הזכייה של התל אביבים בגביע המדינה. המשחק שינעל את מחזור הפתיחה בבית העליון ייערך ביום חמישי כאשר מכבי הוד השרון תארח את הפועל כפר סבא (מוסינזון, 19:30) במשחק שישודר בערוץ הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully