וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': ברק נתניה ניצחה 74:77 את מכבי חיפה

אחרי שלושה הפסדים, שחקניו של אריק אלפסי ניצחו לראשונה העונה את הירוקים במשחק שלא קבע דבר במסגרת היורוצ'אלנג'

אחרי שהבינו שאין להן על מה באמת לשחק, הפכו מכבי חיפה וברק נתניה את הדייט השני שלהן במסגרת שלב הטופ 16 של היורוצ'אלנג' לאימון לכל דבר. אמנם מתח היה עד הרגעים האחרונים, אבל בסופו של דבר נתניה השיגה את הניצחון הראשון שלה בשלב הזה וגברה לראשונה העונה על חיפה לאחר שלושה הפסדים 74:77.

חיפה, שמוטרדת בעיקר מהצרות שלה בליגה ומהעובדה שהיא שוכנת במקום האחרון בטבלת ליגת העל, קיוותה להימנע כמה שאפשר מפציעות. גם בנתניה נתנו הזדמנות לשחקנים שבדרך כלל לא משחקים דקות, אבל כרגיל מי שבלט היה אדריאן בנקס, שהצטיין עם 25 נקודות. אצל מכבי חיפה רוברט רות'בארט היה הקלעי המוביל עם 15 נקודות, דרק לאו הוסיף 14 ומרקו קילינגסוורת' הוסיף 13, אך זה כאמור לא הספיק. ברק נתניה תחזור לצרות הרגילות בליגה מול בני השרון ואילו חיפה תנסה לצאת מהבוץ נגד גלבוע/גליל.

מהלך המשחק

מכבי חיפה פתחה בחמישייה עם דרק לאו, פרנק רובינסון, ג'רמיין ג'קסון, רוברט רות'בארט ומרקו קילינגסוורת'. ברק נתניה עלתה עם ליאור שגב, אדריאן בנקס, כריס ווטסון, שמוליק ברנר ורומאו טראוויס.

חיפה פתחה טוב את המשחק, כאשר ג'רמיין ג'קסון היה אחראי לארבע מתשע הנקודות הראשונות של הירוקים. אלא שאחרי כמה דקות טובות של חיפה, הירוקים נתקעו בהתקפה, מה שאיפשר לאדריאן בנקס לצלוף שלשה ולליאור שגב להשלים ריצת 0:7. ההמשך היה צמוד והרבע הסתיים ב-20:21 לחיפה. קילינגסוורת' ולאו ניסו לברוח בפתיחת הרבע השני, אבל בנקס דאג לשמור על משחק צמוד בהמשך והיה שוב האיש המרכזי בנתניה. קילינגסוורת' ורובינסון דהרו קדימה והורידו את חיפה ביתרון 36:43 למחצית.

נתניה פתחה עם שלשה של טראוויס את הרבע השלישי, כאשר אלטון בראון החזיר את נתניה ל-45:45 בהמשך, אבל לנדסברג ספג עבירה חמישית וראה את המשך המשחק מהספסל. 19 שניות לסיום הרבע טוני ווישהאם הפגיז שלשה שהורידה את נתניה ביתרון נקודה (56:57) בסיום הרבע. נתניה החלה לקבל ביטחון בפתיחת הרבע האחרון כאשר שגב ועוד שלשה של ווישהאם העלו את ההפרש לשש, אבל ארבע דקות לסיום רות'בארט השלים שתי נקודות מהקו והשווה ל-68:68. בהמשך רובינסון וג'קסון הקפיצו את ההפרש לארבע לטובת החיפאים, אבל נתניה הלכה אל הקו ונטלה את ההובלה עם נקודות של ערן אסנטי. אבי בן שימול איבד את הכדור ובנקס ניצל את הטעות כדי לסגור סיפור עם דאנק נפלא. 74:77 לנתניה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully