וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי יעבור לבאיירן מינכן?

מנכ"ל הבווארים, אולי הנס: "במידה שתהיה שביתה, כמובן שהוא יהפוך למטרה עבורנו". הגרמני אמר: "זה רחוק, אך הכל פתוח"

האם דירק נוביצקי בדרך לבאיירן מינכן? אם לא ידעתם עד היום שיש כזה דבר גם בכדורסל, אז הרי שמדובר בפרויקט שאפתני שמקודם על ידי אנשי הכדורגל של המועדון, בראשותו של המנכ"ל אולי הנס, שידוע כחובב כדורסל מושבע ומעוניין להכניס את באיירן לקדמת הבמה גם בכדורסל. היום (רביעי) הצהיר הנס כי פנייה לכוכב הגרמני בהחלט עשויה להתבצע במקרה של שביתה ב-NBA בעונה הבאה.

"במידה שתהיה שביתה ב-NBA, אז כמובן שדירק יהפוך למטרה עבורנו. זה די ברור", אמר הנס, "יש דיבורים על שביתה שצפויה להיות ב-NBA בפתיחת העונה הבאה בשל בעיות במשכורות השחקנים. אם זה יקרה, אנחנו נעשה כמיטב יכולתנו על מנת להביא את נוביצקי לבאיירן מינכן". נוביצקי עצמו אמר שהפרויקט בבאיירן מינכן הרשים אותו מאוד, וביתר שאת לאחר שדירק באורמן (מאמן נבחרת גרמניה) מונה למאמן הקבוצה. "יש מאמן טוב והרבה שחקנים איתם גדלתי", אמר כוכב דאלאס, "אני באמת חושב שזה יכול להצליח בעיר". על האפשרות שיצטרף לפרויקט, אמר נוביצקי: "זה רחוק מדי עכשיו, אבל הכל פתוח".

הנס התייחס לחיבה הגדולה שלו לכדורסל, אבל הבהיר שענף הספורט מספר אחת בבאיירן מינכן יישאר הכדורגל: "זה ענף ספורט מהנה מאוד. כך זה גם בריאל מדריד, ברצלונה, שהפכו את שני ענפי הספורט לאימפריות. אני מאמין שגם אנחנו נצליח בזה. אני מאמין שאם לא נצליח להביא את נוביצקי עכשיו, אז בהחלט קיים סיכוי שהוא יבוא לגמור כאן את הקריירה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully