וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריטאס וילנה הדהימה את פנאתינייקוס

הליטאים חילצו 67:68 באתונה בזכות שתי קליעות עונשין של חאליד אל אמין בקלאץ', קאחה לבוראל מתקרבת למקום הראשון

המחזור החמישי של הטופ 16 ביורוליג נפתח הערב (רביעי) עם הפתעה גדולה באתונה. ריטאס וילנה הדהימה את אוהדי פנאתינייקוס עם ניצחון חוץ ענק 67:68, וסיבכה את מצבם של הירוקים בבית ה', ממנו תגיע יריבתה של מכבי תל אביב בשלב ההצלבה. המרוויחה הגדולה מהתוצאה היא קאחה לבוראל, שדרכה למקום הראשון בבית נסללה. בבית ו' נערך משחק המדוכאות בין לובליאנה לרומא, כששתיהן כבר איבדו סיכוי לעלות לרבע הגמר., והסתיים ב-76:87 לרומאים שהתנחמו בניצחון ראשון בשלב הטופ 16.

פנאתינייקוס - ריטאס וילנה 68:67

האלופה היוונית עשתה בשבוע שעבר את העבודה מול קאחה לבוראל, אבל דווקא באואקה היא בעטה בדלי והתרחקה משמעותית מהמקום הראשון. כעת גם אם תנצח את מלאגה במשחקה האחרון בשבוע הבא עשויה פאו לסיים רק במקום השני אחרי הבאסקים, שמחזיקים ביתרון במפגשים בין הקבוצות ויבטיחו את המקום הבכורה אם ינצחו בשני משחקיהם הנותרים. ריטאס יכולה לעזור לז'ליקו אוברדוביץ' אם תנצח את קאחה לבוראל במחזור הנעילה, כיוון שמול הליטאים לפנאתינייקוס יש עדיפות בשל הניצחון 59:80 בוילנה.

ריטאס פתחה בהתלהבות והוליכה בפערים קטנים ברבע הראשון, אבל הגנת הברזל של המקומיים עצרה אותם על 11 נקודות בלבד ברבע השני, ובהפסקה פנאתינייקוס הוליכה 34:39. ברבע השלישי שמרו הירוקים על היתרון השברירי לפני שבראד ניולי הנהיג מהפך של האורחים בדקות הסיום. ריטאס כבר הוליכה 63:66 בדקה האחרונה, אבל פאו הפכה את הקערה ודיאמנטידיס קבע 67:66 לזכותה 7.7 שניות לבאזר בשתי קליעות עונשין מדויקות.

אבל אז חאליד אל אמין המנוסה סחט עבירה בניסיון חדירה 3.1 שניות לסיום, דייק בשתי קליעות העונשין שלו ונתן לריטאס סנסציה גדולה. ניולי הוביל את קלעי המנצחים עם 16 נקודות, אל אמין הוסיף 11 משלו. מייק באטיסט קלע 11 לפנאתינייקוס, דרו ניקולס היה היחיד שהצטרף אליו בדאבל פיגרז עם 10 נקודות.

לובליאנה - רומא 87:76

שתי הקבוצות שסיימו מעשית את דרכן במפעל שיחקו לפרוטוקול בלבד, והאיטלקים ניצלו את חוסר המוטיבציה של יריבתם כדי להשיג ניצחון ראשון בטופ 16. לובליאנה, שהייתה מושלמת בבית במשחקי השלב הראשון, סגרה את שלב הבתים השני עם שלושה הפסדים ביתיים. ניהאד דג'דוביץ' קלע 20 נקודות לרומא, קני גרגורי הוביל את לובליאנה עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully