וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: דג'וקוביץ' ופדרר טיילו לסיבוב השני

שני הטניסאים חזרו לסבב אחרי שלושה שבועות: הסרבי ניצח 3:6, 3:6 את לודרה, השוויצרי גבר באותה התוצאה על דבארמן

טורניר דובאי אמנם התחיל כבר אתמול (שני), אך רק היום נכנסו לטורניר התותחים הכבדים באמת. נובאק דג'וקוביץ', שזכה בטורניר בשנתיים האחרונות, פתח בצורה חלקה עם 3:6, 3:6 די קל על מיכאל לודרה הצרפתי המסוכן. הסרבי, שמשחק בטורניר הראשון שלו מאז שזכה באליפות אוסטרליה הפתוחה לפני שלושה שבועות ומקווה לזכות בטורניר מסבב ה-500 של ה-ATP. לדג'וקוביץ' אגב יש מאזן של 2:16 בטורניר דובאי לאחר שניצח את דויד פרר בגמר 2009 ואת מיכאיל יוז'ני אשתקד.

"אני מרוצה מהצורה בה שיחקתי היום", אמר "נולה" לאחר המשחק, "אני חושב שהוא לא הגיש טוב ומהר כמו במפגש הקודם בינינו בפאריס לפני כמה חודשים. אבל גם כך, הצלחתי לענות על הרבה כדורים וגרמתי לו לעבוד קשה". הסרבי התייחס גם להבדל בין הזכייה האחרונה שלו במלבורן לזו ב-2008: "אני חזק יותר מבחינה פיזית ואני מרגיש ממש טוב, אבל אני לא רוצה להיות יותר מדי מאושר מההצלחה. כמובן שזה נהדר לזכות בתואר גרנד סלאם, אבל הכי חשוב זה לשמור על יציבות לאורך שנה שלמה".

גם רוג'ר פדרר, שהפסיד לסרבי הנפלא בחצי הגמר באליפות אוסטרליה, פתח היום את טורניר דובאי בצורה טובה. השוויצרי, שפגש את סומדב דבארמן ההודי, לא התקשה לנצח 3:6, 3:6 אחרי שעה ו-15 דקות. RF יפגוש בסיבוב השני את מארסל גרנולר, שניצח 1:6, 3:6 את דימיטרי טורסנוב הרוסי.

דג'וקוביץ' יפגוש בסיבוב השני את פליסיאנו לופז הספרדי, שהוביל 0:5 על ין סון לו מטיוואן, לאחר שהאחרון פרש בשל מחלה. הספרדי בין ה-29 הגיע בעבר פעמיים לגמר בדובאי. מי שהתאכזב היום הוא מרכוס בגדאטיס, שנאלץ לפרוש מהמשחק מול אנדריי גולובב בשל פציעה. ניקולאי דוידנקו הרוסי יפגוש בסיבוב השני את תומאס ברדיך הצ'כי, לאחר שניצח בקלות 2:6, 0:6 את גיירמו גארסיה לופז הספרדי ב-57 דקות.

עדכון ראשון: 16:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully