וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק מועמד להחליף את אנצ'לוטי בצ'לסי

הבעלים רומן אברמוביץ' הציב למאמן האיטלקי אולטימטום בדמות זכייה בליגת האלופות. ההולנדי בראש הרשימה להחליפו

ייתכן מאוד שימיו של קרלו אנצ'לוטי בצ'לסי ספורים, זאת לפחות לפי חרושת השמועות שמלמדת על ניסיונותיו של הבעלים של המועדון הלונדוני, רומן אברמוביץ', למצוא לו מחליף בדמות מאמן העבר של הקבוצה ומאמן נבחרת טורקיה בהווה, חוס הידינק.

אם המאמן האיטלקי לא יצליח להביא את גביע האלופות לסטמפורד ברידג', התואר היחיד שחסר לאוליגרך הרוסי-יהודי, קרוב לוודאי שהוא יסיים את דרכו לאחר שתי עונות במועדון הכחול. כמו כן, מעידה מפתיעה מול פ.צ. קופנהאגן כבר בשלב שמינית הגמר עשויה לשלוח אותו הביתה אפילו מוקדם מהצפוי.

בסביבתו של אברמוביץ' מספרים שהוא מאוד לא מרוצה מהעובדה שצ'לסי הודחה לא מכבר מהגביע האנגלי על ידי אברטון, נוסף על יציאתה מבעוד מועד מגביע הליגה ומכך שהיא כבר לא במאבק האליפות, כשגם המקום הרביעי, המוביל בעונה הבאה לצ'מפיונס ליג, רחוק מלהיות בטוח.

כאמור, מי שאמור לרשת את אנצ'לוטי ולחזור לקדנציה שנייה במועדון הוא המאמן ההולנדי הידינק, שהגיע באמצע עונת 2008/9 במקומו של לואיס פליפה סקולארי וסחב את הקבוצה לזכייה בגביע האנגלי. "אם אברמוביץ' אכן יפטר את אנצ'לוטי", הבהיר מקור המקורב לצדדים, "הרי שהראשון ברשימה שלו הוא הידינק". עם זאת, אברמוביץ' יצטרך להיפרד מלא מעט כסף כדי לשחרר את ההולנדי מחוזהו בהתאחדות הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully