וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: ריאן גיגס לא יצא למארסיי

הקשר הוולשי לא נכלל בסגל לשמינית גמר ליגת האלופות, גם פרדיננד ואוואנס הפצועים בחוץ. אנדרסון ייעדר כחודשיים

יממה לפני משחקה של מנצ'סטר יונייטד במארסיי, במסגרת המשחק הראשון בשלב שמינית הגמר ליגת האלופות, קיבלה סגנית האלופה האנגלית בשרה מרה למדי: שחקנה הברזילאי, אנדרסון, ייעדר לתקופה של כחודשיים. שחקן נוסף שיחמיץ את הקרב הגדול מחר הוא ריאן גיגס, שלא יצא עם השדים האדומים לדרום צרפת.

אנדרסון (22) נפצע במהלך משחק הגביע בשמינית הגמר בו ניצחו השדים האדומים 0:1 את קראולי טאון מהליגה החמישית, בגינה הוחלף במחצית המשחק. בבדיקה שנערכה לשחקן אושש החשש שהובע עם הפציעה בברכו, והוא יחמיץ את המשך המשחקים במפעלים בהם תתמודד קבוצתו בחודשיים הקרובים.

אנדרסון ערך 16 הופעות העונה במדים האדומים של הקבוצה בכל המסגרות וכבש שער אחד בשלב הבתים בצ'מפיונס ליג, במשחק נגד ולנסיה. הוא אמור לשוב לפעילות באמצע חודש אפריל לערך. עם זאת, עדיין לא נשללה האפשרות שהוא ייאלץ לעבור ניתוח, מה שיכול להשביתו לתקופה ארוכה יותר. במנצ'סטר מקווים שהקשר, שחתם על הארכת חוזהו לחמש שנים בחודש דצמבר השנה, לא יצטרך לעבור ניתוח ויוכל לחזור לכשירות מלאה ללא התערבות חיצונית. כזכור, בעונה שעברה נעדר אנדרסון לתקופה של כשבעה חודשים עקב פציעה.

לעומת אנדרסון, מנצ'סטר יונייטד לא סיפקה הסבר לאי הכללתו של גיגס בסגל שיצא למשחק מול מארסיי. הקשר בן ה-37 מצטרף בכך לאנדרסון, ריו פרדיננד, ג'וני אוואנס, מייקל אואן וג'י סונג-פארק כשחקנים שיחמיצו את המשחק. המשמעות, ככל הנראה, היא שדארן פלטשר ונאני יפתחו כקשרים באגפים.

עדכון ראשון: 12:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully