וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן: "שחקני אינטר לא יכולים לשחק התקפי"

קשר באיירן מינכן חימם את האווירה לקראת שחזור גמר האלופות. גם לאונרדו: "הגמר עדיין יושב לשחקני באיירן בראש"

הקרב בין אינטר ובאיירן מינכן מאיים להיות אחד המרתקים בשמינית גמר ליגת האלופות. היום (שלישי), יממה לפני שהוא וחבריו יגיעו לסן סירו, החל אריאן רובן לחמם את האווירה. "אני לא מצפה שאינטר תשחק כדורגל מהנה נגדנו, אין להם את השחקנים בשביל לשחק כדורגל התקפי. הם לא ברצלונה", אמר הקשר ההולנדי הנפלא, אך דאג לסייג: "יש להם איכויות אחרות שהופכות אותם לקבוצה מאוד מסוכנת".

בניגוד לנראזורי, מקבוצתו שלו רובן דווקא כן מצפה לשחק פתוח ואטרקטיבי. "באיירן מינכן היא קבוצה עם סגנון משלה ופילוסופיית כדורגל מאוד ברורה. אנחנו רוצים לשחק כדורגל התקפי, ולא נשנה זאת עכשיו. אינטר קבוצה חזקה, אבל היא לא הכי מסוכנת באירופה".

כזכור, שני המועדונים הנפלאים הללו נפגשו בגמר ליגת האלופות הקודם, למי ששכח, ואז היו הידיים האיטלקיות על העליונה. "בשנה שעברה הם שיחקו בסבלנות וחיכו שנעשה טעות. הם הבקיעו במתפרצת, ואסור שזה יקרה שוב. אנחנו לא מדברים על נקמה, נקמה אמיתית יכולה להיות רק בגמר", אמר רובן.

מנגד, גם לאונרדו התייחס לגמר 2010. "הגמר ההוא עדיין יושב לבאיירן בראש, הוא טרי בזכרונות של השחקנים שלהם. אמנם הרבה דברים השתנו מאז, אבל העבר תמיד יהיה שם", אמר המאמן הברזילאי של אינטר. "אני לא מאמין שסגנון המשחק שלנו ישתנה באופן דרמטי ממשחק הבית למשחק החוץ, אבל ברור שאם נשיג תוצאה טובה במשחק הראשון נוכל לשמור עליה במינכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully