וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי האוזמן: "לא פעם ראשונה שאסתרון מכריע משחק שלנו"

22.2.2011 / 12:12

המנהל המקצועי של מכבי אשדוד זועם על הרחקת טפירו בהפסד לגלבוע/גליל: "שופטים לא צריכים להכריע משחקים"

במכבי אשדוד התעוררו הבוקר (שלישי) אחרי ההפסד אמש 93:90 לגלבוע/גליל ועדיין מסרבים לקבל את המאורעות שהובילו להפסד. כזכור, כ-2 דקות לסיום המשחק, בפיגור נקודה, הרחיק השופט עומר אסתרון את קפטן אשדוד מאיר טפירו, לאחר שהאחרון ספק הכה את גארד גלבוע/גליל גוני יזרעאלי. בין השניים התפתח במהלך כל המשחק קרב, כאשר טפירו מעיר לשופטי המשחק כי יזרעאלי משחק בצורה לא נקייה. לאחר אותה ספק מכה, התפתל יזרעאלי על הפרקט, וחזר לשחק אחרי חצי דקה. טפירו יקנס ב-12 אלף שקל באופן אוטומטי ויוכל לשחק במשחק הליגה הבא של הקבוצה.

"השיפוט אתמול היה טוב מאוד, לא שמתי לב למשהו חריג לכאן או לכאן ומדובר בשלושה שופטים טובים", אמר הבוקר לוואלה! ספורט המנהל המקצועי של אשדוד עו"ד שי האוזמן, "ההחלטה של עומר אסתרון לשרוק פאול שלא לדבר על פאול בלתי ספורטיבי, שלא לדבר על הרחקה, בנסיבות שהיו במשחק, ולאור מה שהיה, זה חוסר שיקול דעת מוחלט. הוא הכריע את המשחק וגרם עוול למאיר טפירו ולמכבי אשדוד, בלי שום הצדקה. לא היה פה אירוע בכלל, לא היה שום מקום לשרוק שום דבר. השופט היה צריך להתריע בפני גוני שיפסיק עם הפרובוקציות שלו, ולסיים את האירוע שם".

באשדוד נזכרו אמש במאורעות המשחק מול הפועל לב השרון לפני שנתיים, שהוכרעו לטענתם על ידי אסתרון, ובעקבותיו הקבוצה לא הצליחה לעלות לליגת העל: "לצערי זה לא פעם ראשונה שמשחק חשוב של מכבי אשדוד מוכרע על ידי החלטה ללא שיקול דעת של עומר אסתרון, וחבל כי הוא שופט מצוין", אמר האוזמן והוסיף, "אנחנו מתכוונים בכל הדרכים שיש ברשותנו לפעול כדי לבטל את ההרחקה הזאת. אם שחקן נקי וספורטיבי כמו מאיר טפירו, עם עבר נקי מעבירות משמעת, וכולם יודעים שזה שחקן שמתעסק רק בכדורסל, מורחק על שטות כזאת, אז שחקנים בעלי פרופיל שונה, כדוגמת יהוא אורלנד ממכבי ראשון לציון או לי ניילון מבני השרון צריכים להיות מורחקים בכל משחק. ואני אומר לא זה ולא זה. שופטים לא צריכים להכריע משחקים, ועל הדרך לפגוע לשחקנים בפרנסה".

ראובן וירובניק, יו"ר איגוד השופטים מסר בתגובה: "אני מציע שמכבי אשדוד תפנה אליי קודם כל במכתב לפני שהם יוצאים לעיתונות, ברגע שיפנו אליי במכתב אני אגיב להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully