וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קארל: "שמח שסיפור כרמלו נגמר"

מאמן דנבר כאב את עזיבתם של אנתוני ובילאפס לניקס, אך הבין כי צריך לעבור הלאה: "אני עומד מאחורי ההחלטה ב-100 אחוז"

ליגת ה-NBA קמה הבוקר (שלישי) לסדר עולמי חדש, כאשר כרמלו אנתוני עבר לניו יורק באחת העסקאות הגדולות והמדוברות ביותר של השנים האחרונות. הסופרסטאר של דנבר מגיע לתפוח הגדול בצוותא עם צ'ונסי בילאפס, שלדן וויליאמס, אנתוני קרטר ורנאלדו בלקמן, כאשר את הכיוון ההפוך יעשו ווילסון צ'אנדלר, ריימונד פלטון, דנילו גלינארי, טימופיי מוזגוב, בחירת סיבוב ראשון ב-2014 וכ-3 מיליון דולר. בנוסף, שלחו הניקס את אנתוני ראנדולף ואדי קרי למינסוטה וקיבלו בתמורה את קורי ברואר.

"אני שמח שזה נגמר", הודה הבוקר מאמן הנאגטס ג'ורג' קארל, שנאלץ לאמן קבוצה תחת סימן שאלה פחות או יותר מאז יצאה עונת 2010/2011 לדרך. "זו הזדמנות להמציא את עצמנו מחדש. אני חושב שכולם התנהגו בצורה הכי מכובדת שאפשר. יש קצת עצבות, תמיד תהיה קצת עצבות", הוסיף המאמן הוותיק.

אז מה צופן העתיד לדנבר? לא ברור. מי שקצת שנשכח בכל הסיפור הזה הוא בילאפס, אחד השחקנים האהובים בעיר, ומי שאמור היה להשתלב בהנהלת המועדון לאחר שיפרוש. "צ'ונסי ייזכר כאחד הווינרים הכי גדולים בכל הזמנים", אמר קארל. "עבורי, ועבור אנשים רבים, עצוב לנו על העזיבה שלו. אני יודע שהוא אוהב את דנבר ואנחנו אוהבים אותו, אבל דברים קורים. יש החלטות שחייבים לקבל. אני עומד מאחורי ההחלטה הזאת במאה אחוז".

התקשורת האמריקאית טוענת כי הנאגטס עדיין לא סיימו לרענן את הקבוצה. על פי דיווחים, פלטון, מוזגוב וגלינארי עשויים למצוא בית חדש לפני סגירת חלון ההעברות, כאשר גם ג'יי אר סמית וננה עשויים לעזוב.

ב-ESPN מדווחים כי הנאגטס יציעו הארכת חוזה לננה, שצפוי להפוך ב-2011/12 לשחקן חופשי, וכי שוקלים להעביר את הרכש החדש גלינארי בטרייד, כשניו ג'רזי מועמדת לצרפו לאחר שהביעה עניין באיטלקי. גם לוס אנג'לס קליפרס, קליבלנד קאבלירס וטורונטו ראפטורס מעוניינות בגלינארי.

סמית עצמו מודע לכך שהמועדון אותו הכיר השתנה מקצה אל קצה. "אני מקווה שנוכל להמשיך להיות קבוצת פלייאוף", אמר הסקורר המחונן. "זהו שלב של בניה מחדש. חייבים ללכת קדימה עם מה שיש לנו, ולנסות הכי טוב שאפשר להגיע לפלייאוף. אני חושב שיש לנו סיכוי, היינו עם הגב אל הקיר פעמים רבות בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully