וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב התרשמו מתאיה באבלולה

22.2.2011 / 11:21

הבלם הניגרי השייך לעראבה, הפגין יכולת טובה במשחק האימון, ובקבוצה שוקלים להחתימו. ריף פרץ עשוי לקבל דקות באשקלון

מכבי תל אביב שוקלת ברצינות את רכישת כרטיסו של הבלם הניגרי בן ה-19, תאיה באבלולה, שהצליח להרשים אמש (שני) את המאמן מוטי איוניר במשחק האימון שקיימה הקבוצה נגד ארסנל קייב האוקראינית (0:0) בקרית שלום.

באבאלולה משחק כיום באחווה עראבה מהליגה הלאומית, ובמכבי שוקלים לרכוש את כרטיסו עם כוונה להשאילו בעונה הבאה לקבוצה אחרת על מנת שיתחשל ויצבור עוד ניסיון. "צריך לזכור שזו היתה הפעם הראשונה שהוא התאמן או שיחק איתנו" אמר גורם בקבוצה. "זה לא פשוט לבחור צעיר לשחק כך. הוא שיחק עם ביטחון של שחקן שמשחק הרבה זמן, ונראה בהחלט טוב".

שחקן נוסף שקנה לעצמו נקודות זכות רבות במשחק אתמול הוא הבלם ריף פרץ ששיחק במרכז ההגנה ונראה מצוין. פרץ שיחק עם ביטחון רב והציג את היכולת הטובה שהוא מציג במדי קבוצת הנוער, בה הוא משחק לעיתים כבלם ולפעמים כקשר אחורי.

איוניר אמר לפני משחק האימון כי זו הזדמנות עבור המחליפים ואלו שלא מוצאים את מקומם בסגל להוכיח את יכולתם, ונראה שפרץ הצעיר אכן לקח את ההזדמנות בשתי ידיו ורגליו, מה שיכול לגרום לכך שהוא אולי אף יקבל הזדמנות לאור יכולתו במשחק החוץ של הקבוצה בשבת הקרובה נגד הפועל אשקלון.

בכל מקרה ובעקבות היכולת הלא טובה שהציגו הצהובים בהפסד להפועל חיפה, צפוי איוניר לחזור למערך של שני קשרים אחוריים וארבעה שחקנים התקפיים מקדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully