וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות אחרונה להציל את העונה

אחרי שאיבדה את הגביע וקרוב לוודאי גם את האליפות, צ'לסי יוצרת לקרב על ליגת האלופות שמתחיל בקופנהאגן. האם הבלוז יעזרו לאנצ'לוטי לשמור על משרתו?

משחקי שמינית גמר ליגת האלופות ממשיכים ובשלישי אנחנו מתמקדים במפגש בין קופנהאגן לצ'לסי. האלופה הדנית לא שיחקה משחק רשמי כבר חודשיים וחצי לאחר סיום הליגה ואילו הבלוז מגיעים למשחק מעורערים מהתוצאות רעות בליגה ובגביע. קרלו אנצ'לוטי יודע היטב שרק זכייה בליגת האלופות תעזור לו להציל את העונה האיומה והדרך לשם מתחילה בדנמרק. הווינר מציע שלל הימורים על המשחק ואנחנו מכינים אתכם עם כל מה שאתם צריכים לדעת על שתי הקבוצות. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 42-47: קופנהאגן - צ'לסי

* סטטיסטיקה כללית:

קופנהאגן לא הפסידה בחמשת משחקי הבית האחרונים שלה באירופה וזה כולל מפגש עם ברצלונה בשלב הבתים. בנוסף, ההפסד הביתי היחיד של הדנים לקבוצה אנגלית באירופה היה מול צ'לסי בגביע המחזיקות של עונת 98/99. הבלוז הגיעו למשחק אחרי הוציאו נקודה אחת בשני משחקי הליגה האחרונים, ירדו למקום החמישי והודחו מהגביע כשמעמדו של המאמן אנצ'לוטי מעורער. עבור צ'לסי, שהודחה אשתקד על ידי אינטר בשמינית הגמר, זוהי הופעה שמינית ברציפות בשלב הזה, בעוד קופנהאגן היא הקבוצה הדנית הראשונה בהיסטוריה שצלחה את שלב הבתים באלופות.

* כמות שערים:

צ'לסי כבשה שער אחד בשלושת משחקיה האחרונים, כאשר דווקא בשלב הבתים היא הייתה אחת הכובשות המצטיינות עם 14 שערים (במשחקיה נכבשו בדיוק שלושה שערים בממוצע). קופנהאגן כבשה בשלב הבתים שבעה שערים וספגה חמישה, כאשר את משחקי הבית היא סיימה עם שני ניצחונות ותיקו בהפרש שערים מצטבר של 2:5.


* דרוגבה - טורס

החלוץ הספרדי עדיין לא כבש שער בכורה מאז הגיע לליברפול. מן העבר השני, דידייה דרוגבה כבש רק שני שערים ב-2011, האחרון לפני חודש ב-0:4 של צ'לסי בבולטון. דרוגבה כבש העונה שער אחד בליגת האלופות בעוד טורס לא כבש בקמפיין הנוכחי של ליברפול בליגה האירופית.

* קרנות

צ'לסי נמצאת בתחתית הפרמיירליג בהשגת קרנות ובמשחקיה יש 10.07 קרנות. גם בליגת האלופות הנתון דומה, כאשר רק בשני משחקים של הבלוז העונה הושגו למעלה מ-12 קרנות. לעומת זאת, בשום משחק של קופנהאגן העונה באלופות לא הושגו למעלה מ-12 קרנות.

* ההימורים שלנו:

קופנהאגן - צ'לסי 2, היחס: 1.55
קופנהאגן (1+) - צ'לסי X, היחס: 3.00
אנדר/אובר שערים (2-3) 1, היחס: 2.75
דרוגבה - טורס X, היחס: 1.85
אנדר אובר קרנות (10-12) X, היחס: 2.60
חילוף ראשון 1, היחס: 1.65

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully