וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב קצוות בפרמיירליג

בלקפול, שנמצאת בתקופה רעה ונלחמת על חייה, מארחת את טוטנהאם הנהדרת, אך העמוסה. האם אתם מריחים הפתעה?

לצד משחקי אמצע השבוע בליגת האלופות והליגה האירופית, מתקיים באנגליה משחק השלמה בין בלקפול, שנאבקת על חייה בתחתית, לטוטנהאם הלוהטת. הספרס רוצים להשיג ניצחון מוראלי חשוב לפני הדרבי מול ארסנל והגומלין מול מילאן באלופות. אנחנו מתמקדים במשחק והכנו עבורכם שלל סטטיסטיקות ונקודות חשובות שיאירו את עיניכם לפני ההימור. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 48-50: בלקפול - טוטנהאם

* סטטיסטיקה כללית:

בלקפול היא קבוצת הבית הגרועה בפרמיירליג עם מאזן של 12 נקודות מ-12 משחקים. הסיסיידרס בתקופה איומה ומתחילים להרגיש את חרב הירידה אחרי שהוציאו רק נקודה אחת מששת המשחקים האחרונים בליגה. מנגד, טוטנהאם בכושר מצוין. הספרס לא הפסידו בחמשת המשחקים האחרונים ומגיעים אחרי שלושה ניצחונות רצופים. גם במפגשים הישירים יש יתרון ללונדונים - שלא הפסידו לבלקפול מאז אוקטובר 1966 (שבעה משחקים).

* כמות שערים:

לבלקפול יש הגנה איומה ורק ווסט ברומיץ' ספגה יותר שערים ממנה בליגה. נתון מדהים מלמד שבכל משחקי הבית של הסיסיידרס, בלקפול כבשה וגם ספגה - וברובם הובקעו שלושה שערים ומעלה. טוטנהאם, שניצחה את שלושת משחקי הליגה האחרונים על חודו של שער, דווקא לא מרבה לכבוש (37 שערים ב-26 משחקים) למרות שלל שמות נוצצים. רק במשחקי ליברפול נכבשו פחות שערים.

* ההימורים שלנו:

בלקפול - טוטנהאם X, היחס: 3.45
בלקפול (1+) - טוטנהאם 1, היחס: 2.00
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully