וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו את אירופה ברגוע

הרגוע בחר שלושה משחקים מליגת האלופות והליגה האירופית והוא ממש לא מנבא הצלחה גדולה לקבוצות הצרפתיות

הטור של סוף השבוע שלי התחיל מצוין עם הניצחון של הפועל נצרת עילית והמשיך רע עם ההפתעות במשחקים של צ'לסי ובית"ר ירושלים. למרות זאת, אני לא סוטה מהדרך שלי ומשוכנע שהפעם היא תפגע. באמצע השבוע אנחנו עם ליגת האלופות ובמשחק הראשון בשלב הנוקאאוט, הקבוצות משחקות טקטי, זהיר ורגוע. כמו שאני אוהב. יאללה, בואו נצא לדרך.

משחק מספר 36 (שלישי): ליון - ריאל מדריד. את ז'וזה מוריניו הביאו לברנבאו גם בשביל שיעשה מה שהוא עושה הכי טוב - הצלחה בליגת האלופות. שש שנים הבלאנקוס לא עברו את שמינית הגמר והגיע הזמן שהם יעשו זאת. שהפער מברצלונה לא יטעה אתכם, ריאל היא קבוצה יציבה ומצוינת העונה והיא צריכה לעשות את העבודה כבר בצרפת. ההימור: 2 (1.65)

משחק מספר 76 (רביעי): מארסיי - מנצ'סטר יונייטד. מבחינתי, מדובר ביחס מתנה. עם כל הכבוד לאלופה הצרפתית, אין לי כלים להתמודד עם מנצ'סטר יונייטד. אלכס פרגוסון הוא אשף במשחקי נוקאאוט והוא יגיע להוציא את התוצאה שהוא צריך לגומלין. אני מהמר על 0:1 קטן ובכל מקרה, ההימור: 2 (1.90)

משחק מספר 81 (חמישי): איינדהובן - ליל. קבלו עוד מתנה. איינדהובן מגיעה למשחק הגומלין עם 2:2 נהדר ממשחק החוץ בצרפת בחמישי שעבר ומקדמה ענקית לגומלין. ליל הפסידה בראשון בליגה ובכלל, הראש שלה במשחק העונה מול ליון במחזור הבא בצרפת. איינדהובן צריכה לדלג לשלב הבא. ההימור: 1 (1.75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully