וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם הביסה את ברנלי 1:5 בשמינית גמר הגביע

קבוצתו של גרנט חגגה על האורחת החלשה. היצלספרגר (23), קול (48, 50) ,ריד (60) וסירס (90) כבשו. היריבה הבאה - סטוק

ווסטהאם עלתה הערב (שני) בקלות לרבע גמר הגביע האנגלי, כשגברה 1:5 על ברנלי באפטון פארק. קבוצתו של אברהם גרנט, שרשמה קאמבק מרשים ב-3:3 מול ווסט ברומיץ' במשחקה האחרון אך נותרה מתחת לקו האדום בליגה, חלפה על פני יריבה נוספת מהצ'מפיונשיפ אחרי שעברה בסיבובים המוקדמים על פני בארנסלי ונוטינגהאם פורסט, ובשלב הבא מחכה לה משחק חוץ נגד סטוק סיטי ב-12 במרץ.

גרנט נהנה בעיקר מתומאס היצלספרגר, הקשר הגרמני המצוין שהיה פצוע מאז שהגיע לפטישים הקיץ ורשם בכורה נהדרת שכללה שער מצוין . גם קרלטון קול הוכיח שהוא בכושר טוב עם צמד בזק בפתיחת המחצית השנייה, והאווירה במזרח לונדון השתפרה לקראת המשך מאבקי ההישרדות בפרמיירליג.

בדקות הראשונות ווסטהאם שלטה יותר במרכז המגרש, אבל הקבוצה המסוכנת יותר הייתה דווקא ברנלי. רוברט גרין חיפה על טעות של ווינסטון ריד בדקה ה-12 והדף נהדר בעיטה של ג'יי רודריגז מתוך תיבת החמש, וכעבור שתי דקות שוב הציל השוער את קבוצתו ודחק לקרן ניסיון של רוס וואלאס מחוץ לרחבה.

בדקה ה-23 השתנתה התמונה, כשתומאס היצלספרגר, בבכורה המצופה שלו במדי הפטישים, פרץ בנחישות מימין, חתך לאמצע ושלח טיל נהדר לרשת מ-25 מטר שקבע 0:1 לווסטהאם.

אחרי עוד כמה דקות רדומות עלתה ווסטהאם חדה למחצית השנייה, ובדקה ה-48 מצא מארק נובל את קרלטון קול בכדור ארוך. השופט התעלם מעמדת הנבדל של החלוץ, שאף נגע בידו במהלך ניסיון ההשתלטות על הכדור מול השוער האורח לי גרנט, אך ללא תגובה מהשופט, ובעט פנימה את השני של הפטישים.

כעבור שתי דקות שוב איתר נובל את קול מאחורי כל הגנת ברנלי, והפעם התכבד קול להשלים צמד עם שער חוקי. בדקה ה-60 כבר הפך הניצחון המובטח של המקומיים לטיול, כשווינסטון ריד התרומם גבוה ונגח פנימה אחרי כדור קרן כדי לקבוע 0:4. בדקה ה-71 ניצל ג'יי רודריגז טעות מביכה של גרין שבעט כדור על שחקן ההגנה שלו, ודחק מקרוב כדי לצמק ל-4:1, ובתוספת הזמן חתם פרד סירס את התוצאה עם החמישי של ווסטהאם.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, לארס יקובסן, ג'יימס טומקינס, ווינסטון ריד, ווין ברידג', סקוט פארקר, תומאס היצלספרגר (פבלו באררה 67), מארק נובל, פרדי סירס, קרלטון קול (ג'ונתן ספקטור 73), דמבה בה (פרדריק פיקיון 82).

הרכב ברנלי: לי גרנט, מייקל דאף, קלארק קרלייל, טיירון מירס, דני פוקס, וויד אליוו, רוס וואלאס (כריס איוולומו 73), דין מרני (גרהאם אלכסנדר 72), ג'ק קורק, כריס איגלס (סטיבן תומפסון 84), ג'יי רודריגז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully