וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן כץ תוקע יתד בירושלים

צביקה קציר, נציגו של איש העסקים בישראל, צפוי להתמנות בקרוב לחבר דירקטוריון בקבוצה, עימה מנהל כץ מגעים לאחרונה

לאחר תקופה ארוכה של מגעים, רענן כץ תוקע יתד בהפועל ירושלים: צביקה קציר, נציגו של איש העסקים בישראל, צפוי להתמנות בקרוב לחבר דירקטוריון הפועל ירושלים, לקראת הצטרפותו של כץ לקבוצה בעוד מספר חודשים.

כץ עזב הבוקר (שני) את ישראל לאחר עשרה ימים, בהם ערך מספר פגישות עם אנשי ירושלים. אמש נועד כץ עם יו"ר הפועל ירושלים דני קליין ועם אהרון פוגל, יו"ר קבוצת מגדל, המאמצת הרשמית של הקבוצה. בפגישה שוב התבקש כץ לרכוש אחוזים בקבוצה, והביע נכונות עקרונית לעשות כן – בכפוף להתקדמות בניית הארינה בירושלים.

השלמת בניית המגרש בירושלים היא תנאי הכרחי מבחינתו של כץ. נמסר לו מפי גורמים בהפועל ירושלים ובעיריית ירושלים כי בניית הארינה תושלם בשנת 2013, כאשר כץ ביקש לעשות מאמצים ולהשלים את בניית האולם כבר בחודש ינואר.

כץ ישוב לישראל בחודש מאי, ואז הוא צפוי לרכוש, בשלב ראשון, בין 20% ל-25% ממניות הקבוצה. כצעד ראשון, כאמור, יצטרף בקרוב נציגו, צביקה קציר, לדירקטוריון הקבוצה, מה שנראה כצעד הרשמי הראשון לקראת שיתוף הפעולה הזה.

מחר ייפגש כץ עם גומא אגייאר, שהוכרז לפני מספר ימים כספונסר הקבוצה. אגייאר כבר נועד עם כץ בימים האחרונים, והאיץ בו להצטרף להנהלת המועדון. נראה כי אכן כך יקרה בעוד זמן קצר.

"רענן אמר לנו אתמול באופן חד-משמעי שהוא מעריך אותנו, שהוא רוצה להיות חלק מהפועל ירושלים ומעורב בפן הניהולי", אמר בתגובה דני קליין לוואלה! ספורט. "אנחנו רואים אותו כשותף מלא ובכיר בקבוצה. גם נציגו צביקה קציר מתקבל אצלנו בברכה. נשמח שצביקה יגיע כבר לישיבת הדירקטוריון הקרובה שלנו".

"בשמחה אתן מניסיוני להפועל ירושלים", אמר צביקה קציר לוואלה! ספורט. "ערכנו מספר רב של פגישות עם אנשי ירושלים בימים האחרונים, ונראה ששיתוף הפעולה מתקדם לכיוון חיובי. אין לי ספק שהשילוב בין אנשי הפועל ירושלים לבין רענן כץ ולגומא אגייאר יכול ליצור קבוצה ברמה גבוהה מאוד, שתוכל לדבר גם ברמה האירופאית. החשוב מבחינתי הוא ליהנות, כי מעבר לפן העסקי הקשר עם דני ויתר אנשי ירושלים הוא בראש ובראשונה חברי".

שחקן הפועל ירושלים עמית שמחון ביקש להשתחרר מהקבוצה, אך שחרורו מותנה בהסכמת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully