וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: "אברמוביץ' מתחיל לפקפק באנצ'לוטי"

אחרי שהכחולים הודחו גם מהגביע, באנגליה מדווחים שהבעלים של צ'לסי יפטר את המאמן אם הקבוצה לא תעבור את קופנהאגן

קרלו אנצ'לוטי וצ'לסי המריאו היום (שני) לקופנהאגן למשחק הראשון מול הקבוצה המקומית במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, וגם הצוות המקצועי וגם השחקנים יודעים שמדובר במשחק קריטי. אחרי שהכחולים הודחו אתמול מהגביע האנגלי אחרי הפסד בפנדלים לאברטון, ומאחר שהקבוצה רחוקה 12 נקודות מהמקום הראשון ותתקשה להגן על אליפות הפרמיירליג, בתקשורת האנגלית טוענים היום ש"הפסד בדנמרק עשוי לשכנע את רומן אברמוביץ' לשחרר את אנצ'לוטי עוד לפני תום העונה".

כמובן שהבעלים של צ'לסי הבחין מזמן במשבר של הקבוצה, שנמשך כבר מספר שבועות, אבל החליט לשחרר את המאמן רק בסיום העונה. למרות זאת, אחרי שרשרת הכישלונות האחרונים, סם וואלאס מ"אינדיפנדנט" טוען היום כי "הפסד בליגת האלופות יגרום לפקפוקים נוספים של אברמוביץ' בנוגע יכולת של אנצ'ולטי להוציא את הקבוצה מהמשבר".

על פי הדיווח, מארק יוז, מאמן פולהאם, נמצא בראש רשימת המועמדים, אבל גם חוס הידינק נחשב לפייבוריט ידוע בפנקס של אברמוביץ'. הבעלים כמובן מצפה לראות את קבוצתו מתאוששת, כשהוא יודע שכרגע ליגת האלופות היא התואר היחיד שלצ'לסי יש סיכוי להיאבק עליו.

כרגע צ'לסי אפילו לא במקום הרביעי בטבלה (שתי נקודות מהמקום שמוביל לליגת האלופות), והיא נערכת לימים מכריעים: ביום שלישי הבא (1 במארס) צ'לסי תארח את מנצ'סטר יונייטד, והפסד יגמור רשמית את תקוותיה לאליפות.

אנצ'לוטי, מצדו, סבור שכמעט אף אחד מהשחקנים בצ'לסי לא נמצא בכושר שיא: "כרגע רק ברניסלב איבנוביץ' מציג יכולת עקבית, ואולי גם ג'ון טרי". המאמן מבחינתו לא שוקל להתפטר. "אני לא זה שמחליט לגבי העבודה שלי, רק הבעלים מחליט", אמר האיטלקי, "אני צריך רק לעבוד ולתת את המיטב שלי". לגבי המשחק מול קופנהאגן אמר המאמן: "לא יהיה קל לזכות בליגת האלופות, אבל זה מפעל שנותן הרבה מוטיבציה לכל אחד מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully